Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال گفت: توقع از هیات فوتبال تهران این است که نظارت بیشتری به تیم‌های پایه‌ای داشته باشد، متاسفانه فساد در فوتبال‌ پایه‌ها از فوتبال بزرگسالان بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهنام ابوالقاسم‌پور روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال استان تهران اظهار داشت: باشگاه سایپا توانست در فوتبال پایه‌ها به موفقیت‌های بزرگی رسیده و سه قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و همین موضوع باعث شد تا چند استعداد به تیم‌های بزرگسالان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توقع از هیات فوتبال تهران این است که نظارت بیشتری به تیم‌های پایه‌ای داشته باشد، متاسفانه فساد در فوتبال‌ پایه‌ها از فوتبال بزرگسالان بیشتر است.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: شرطبندی به بازیکنان پایه‌ها رسیده است و این وظیفه نهادهای نظارتی است که به این موضوع رسیدگی ویژه‌ای کند، به طور حتم این فسادها برای فوتبال سم است.

ابوالقاسم‌پور تصریح کرد: بسیاری از فوتبالیست‌های بزرگ از تیم‌های پایه‌ای سایپا به فوتبال ایران معرفی شدند اما در دو سه سال گذشته به دلیل ضعف مدیریت از شرایط ایده‌آل به دور بود اما با تغییراتی که در رده مدیریت صورت گرفت روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

وی تاکید کرد: محمود فکری وقتی برای عقد قرارداد با سایپا آمد اعلام کرد من فکر نمی‌کنم این تیم لیگ آزادگانی است چرا که از همه لحاظ در حد لیگ برتر است.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: مربیان کروات با توجه به اینکه از مربیان دیگر رقم‌های کمتری دریافت می‌کنند از لحاظ مدیریتی ضعیف هستند.

ابوالقاسم‌پور همچنین گفت: دو دستگی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد، شاید در ظاهر عنوان کنند دوست و رفیق هستند اما به طور حتم اختلاف آنها وجود خواهد داشت، مهم تیم ملی است و باید همه به فکر تیم ملی باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهنام ابوالقاسم پور استقلال تهران پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ پایه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت