Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو و اخبار انتظامی استان قزوین، چهارشنبه ۲۹ تیرکشف ۵ هزار و ۱۰۰ کیلو گرم مرغ زنده قاچاق در شهرستان آوج خبر داد.

سرهنگ عبدالمالکی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو، که در حال حمل تعداد زیادی مرغ زنده بود، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۵ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از کشف ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی سیگار در قزوین خبر داد.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی ازانتقال مقادیر زیادی سیگار از مسیر تهران به قزوین مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تلاش وهوشیاری ماموران، خودروی مورد نظر در عوارضی قزوین-کرج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در ورودی شهر قزوین متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۲۰ هزار نخ سیگار فاقد مجوز و قاچاق کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی خاطر نشان کرد: ارزش تقریبی سیگار‌های قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که پلیس تمام توان و تلاش خودر را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق به کار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، افزود: همه دستگاه‌های مسئول نیز باید در مبارزه با این پدیده با اجرای به موقع و صحیح وظایف نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاریگر پلیس باشند.

دستگیری سارقان هیوندای در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف یک دستگاه خودرو هیوندا آزرا سرقتی در قزوین خبر داد.

سرهنگ حاجیان راد اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو هیوندای آزرا دارای سابقه سرقت در محور قزوین به رشت بلافاصله ماموران انتظامی بخش محمدیه و عوامل گشت پلیس امنیت اقتصادی در مسیر مستقر و به کنترل محور پرداختند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: خودروی مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی شناسایی وپس از مسافتی تعقیب و گریز در ابتدای روستای کوندج متوقف و بلافاصله راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ حاجیان راد با بیان اینکه در بررسی از سوابق خودرو مشخص شد خودرو در ساعتی قبل از حوزه کلانتری ۱۰۴ تهران به سرقت رفته بود از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از سرقت خودرو همواره به توصیه‌های پلیس توجه داشته و اگر خودرویی از آن‌ها به سرقت رفت، بلافاصله اعلام تا موضوع در سامانه‌های پلیس ثبت و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث جانشین فرمانده انتظامی استان انتظامی استان قزوین پلیس امنیت اقتصادی یک دستگاه مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس