Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جمالی آرند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تهیه و تدوین این سند به همت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.   

وی افزود: یک ستاد در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای کمک و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی استان به منظور تحقق هر چه بهتر این سند تشکیل و فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بین وزارت آموزش و پرورش و دیگر وزارتخانه ها اعم از بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صمت، ارشاد و ورزش و جوانان تفاهم‌ نامه ‌های همکاری منعقد و امضا شده است. 

جمالی آرند عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه های همکاری و در صورت مشارکت لازم از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد می توان هنرستان های استان را در راستای ترویج و گسترش هر چه بیشتر رشته های فنی و حرفه ای توسعه داد. 

وی با اشاره به توزیع نامتوازن رشته های تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: مشاوران، معلمان و مدیران مدارس این استان در بحث هدایت تحصیلی با جدیت پای کار آمده و علاوه بر ترسیم مسیر زندگی برای دانش آموزان اقدام به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب در مورد وابستگی توسعه و پیشرفت استان به هدایت تحصیلی صحیح کنند. 

سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کردند. 

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد