Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخی افراد برای دور دور کردن خودرو اجاه می‌کنند، گفت: سطح خودروی افرادی که در برخی خیابان‌ها دور دور می کنند، پایین آمده است.

سردار رحیمی گفت: یک زمانی افراد مرفه و بی‌درد با خودروهای لوکس اقدام به دور دور در محله‌های مشخصی می‌کردند اما الان مشاهده می‌کنیم سطح خودروها پایین آمده و افراد برای اینکه بتوانند دور دور کنند، خودرو کرایه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی از خودروهایی که توقیف شده‌اند، بعد از اینکه مدارک‌شان را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم برای یک روز اجاره شده اند تا فرد بتواند در برخی از خیابان‌های تهران فقط دور دور کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با افرادی که با دور دور کردن باعث نظم و آرامش شهروندان می‌شوند، باید قاطع‌تر برخورد کرد، گفت: خانواده‌ها و کسبه‌ محله‌هایی که در تهران معروف به دور دور کردن هستند، بارها به پلیس شکایت کرده اند که چرا با این افراد برخورد نمی‌کنید؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: مردم می‌گویند این افراد خودروهایشان را دست کاری می‌کنند و صدای اگزوز آنها صداهای مهیبی است که باعث می‌شود تا پاسی از شب برای ما مزاحمت ایجاد کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: به همین منظور پلیس طرح‌های ویژه برای برخورد با این افراد در دستور کار دارد و از مقام قضائی هم تقاضا می‌کنم تا با این افراد قاطع‌تر برخورد کند.

کد خبر 691848 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی تهران خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی تهران خودرو ایرانی دور دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: موسی شیرویه» پاکبان شهرداری مشهد صبح امروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو به علت لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده جان باخت.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: در این حادثه که در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم روی داد خودرو پژو پارس با انحراف از مسیر اصلی پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد