Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه پایانی نشست هفتگی خود برای بررسی تحولات لبنان و جهان به شکست نشست جده اشاره و تصریح کرد: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نتوانست هم‌پیمانان خود را برای رویارویی با جمهوری اسلامی ایران متحد کند.

در این بیانیه آمده است: آمریکا، آمادگی ورود به جنگی که می‌داند، نتیجه حتمی آن شکست است را ندارد لذا سفر بایدن تنها به دیدارهای عمومی با سران کشورهایی که به آنها سفر کرده بود، خلاصه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه همچنین به برگزاری نشست تهران با حضور روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه اشاره و تاکید شده است که این نشست بیانگر تشکیل محور جدیدی در جهان است که نظام تک قطبی و سال‌ها سلطه‌گری آمریکا را از بین می‌برد.

علمای مسلمان لبنان تاکیدکردند: این نشست نشان داد کشورهایی که به توان خود تکیه کرده و در برابر آمریکا سر فرود نیاوردند توانستند به قدرتی بزرگ تبدیل شده و وجود خود را به جهانیان ثابت کنند.

تجمع علمای مسلمان در ادامه بر حمایت خود از مقاومت در ممانعت از پیشگامی دشمن صهیونیستی در استخراج و تصفیه نفت پیش از لبنان تاکیدکرده و مواضع مخالفان را در راستای خدمت به دشمنان لبنان و در راس آنها رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

علمای مسلمان لبنان همچنین استقبال حکومت مراکش از «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در چارچوب همکاری‌های مشترک دفاعی را محکوم و انجام این دیدار در شرایطی که ملت فلسطین در معرض تروریسم اسرائیلی به فرماندهی کوخاوی قرار دارند را جنایتی علیه بشریت و آرمان فلسطین خواندند.


 

منبع: تقریب

کلیدواژه: تجمع علمای مسلمان لبنان نشست جده علمای مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر درباره توافق پیشنهادی برای آزادی گروگان‌ها(تبادل اسرا) و آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  در گفت‌وگو با امیر قطر تاکید کرد که واشنگتن با مصر و قطر برای تضمین اجرای مفاد توافقنامه آزادی گروگان‌ها و آتش بس در غزه همکاری خواهد کرد.

این بیانیه افزود: دو طرف‌ آمریکایی و قطری در مورد ابتکارهای جاری برای افزایش ارسال کمک‌ها به غزه گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن از تلاش‌های امیر قطر و مقامات دوحه برای آزادی همه گروگان‌ها(اسرا) تشکر و قدردانی کرد.

این بیانیه تاکید کرد که بایدن و امیر قطر بر ادامه هماهنگی مستقیم و نیز از طریق تیم‌های مربوطه طی روزهای آینده توافق کردند.

فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماسدیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهحماس: تسلیم هیچ فشار آمریکایی در مذاکرات نمی‌شویمرسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است