Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@04:57:28 GMT

آخرین تصمیمات دولت در حوزه نجات دریاچه ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۵۲۰۱

آخرین تصمیمات دولت در حوزه نجات دریاچه ارومیه

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه چندین جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه تشکیل شده و منابع خوبی در این خصوص تخصیص داده شده است.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و هشت سفر استانی از سوی رئیس جمهور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط نزدیک رئیس جمهور با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات مردم از جمله مهمترین دستاوردهای رئیس جمهور بود.

بیشتر بخوانید:

عیسی کلانتری از دبیری ستاد احیای دریاچه ارومیه برکنار شد

وی عنوان کرد: در مورد یکی از مباحثی که در رابطه با بعضی از مصوبات از جمله احیای دریاچه ارومیه مطرح می‌شود باید به اطلاع مردم برسانم که خوشبختانه چندین جلسه ستاد تشکیل شده و منابع خوبی تخصیص داده شده است. امیدوار هستیم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه حل شود. دور دوم سفرهای استانی نیز حسب دستورات رئیس جمهور برنامه‌ریزی خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت دریاچه ارومیه احیای دریاچه ارومیه ارومیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دریاچه ارومیه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم) ورود رودخانه‌ها به دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد