Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دریادار سیف ناصر الرحبی و امیر دریادار شهرام ایرانی در این دیدار و در خصوص امور مشترک دریایی و انجام تمرین‌های مشترک دریایی هم چنین گسترش همکاری‌های دو جانبه، رایزنی کردند.
 به گزارش خبرگزاری آریا، فرماندهان نیروی دریایی ارتش در این دیدار ضمن خوش آمد به همتای عمانی خود و تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش تعامل با کشورهای دوست و همسایه گفت : کشور عمان برادر و دوست خوب ما بوده و هست همچنین در این دوازده سال که نیروی دریایی ارتش نسبت به اسکورت کشتی های تجاری در اقیانوس هند و دریای سرخ اقدام کرده بهترین و بیشترین همکاری را با ما داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی دریایی در ادامه افزود: تا زمانی که ارتباط متقابل ، دوستی و روابط برادرانه بین دو کشور و نیروی دریایی برقرار باشد کسی نمی‌تواند خللی در امنیت منطقه و دو کشور بوجود بیاورد.
دریادار سیف بن ناصر الرحبی ضمن تشکر ار دعوت دولت و نیروی دریایی ایران برای سفر و بازید به ایران اسلامی گفت : ما احترام ویژه ای به مردم ایران داریم و روابط بین نیروی دریایی عمان و ایران روابط تاریخی و عمیق رو به توسعه است.
وی با اشاره به توان دفاعی و قدرت نظامی ایران افزود: ما در نیروی دریایی عمان تابع قوانین بین المللی هستیم و به آن اشراف کامل داریم و در راستای تامین امنیت منطقه و مردم عمان و ایران تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان در ادامه خاطر نشان کرد ؛ امنیت منطقه باید توسط دولت های منطقه برقرار شود و حضور نیروهای فرا سرزمینی توجیهی ندارد هرچند قوانین بین المللی اجازه تردد این کشورها را در آب های بین المللی داده ولی امنیت منطقه توسط نیروهای منطقه تامین می‌شود.
وی در ادامه افزود: قدرت و توان دفاعی همسایه بزرگی همچون ایران باعث دلگرمی ما خواهد بود . بنادر عمان به روی کشتی‌ها و مردم ایران باز است و ما آمادگی داریم در تمام سطوح برابر دستورات مقامات عالی کشورمان این همکاری ها را داشته و آن را گسترش دهیم .
دریادار سیف بن ناصر الرحبی،  تهران را برای بازید از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ترک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش نیروی دریایی امنیت منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است