Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در نمایشگاه «یک دنیا، دو داستان» آثار نقاشی ۲۰ کودک از دو کشور که با موضوع آب خلق شده اند به صورت همزمان در دو کشور در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار گرفته است.

او افزود: دو اثر هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز به صورت همزمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی بیان کرد: این نمایشگاه تا ۲ مرداد ماه نیز همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در کاخ موزه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر تهران برپاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: در مرحله اول این رویداد آثار عماد یوسفی، فهیمه مزگی‌نژاد، عسل طوافی، فاطمه بهدانی، زینب نیک‌فر و عرفان غلامی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان برگزیده معرفی شد که از این بین اثر فهیمه مزگی‌نژاد عضو مرکز فرهنگی و هنر شماره سه بیرجند و عرفان غلامی ثانی عضو مرکز فرهنگی و هنری بشرویه در بین ۲۰ اثر به نمایش گذاشته شده از کودکان و نوجوانان دو کشور ایران و استرالیا، در این نمایشگاه‌ها قرار دارد.

او بیان کرد: گفتنی است، جشنواره کتاب با هدف کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و آشنا ساختن بچه‌ها با موضوع آبدر حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاشی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

در استقبال از حضور کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارگاه‌های هنری کتاب‌محور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین برپا شده است.

در این کارگاه‌ها به سفارش مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار هنری سرامیکی با نقش‌هایی براساس محتوای کتاب‌های کانون برای اهدا به بازدیدکنندگان کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهیه می‌شود.

تولید این آثار هنری مبتنی بر اساس محتوای کتاب‌های کانون با هدف استفاده از ظرفیت هنر برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی و انس با کتاب انجام می‌شود

کانون پرورش فکری با هزار عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد و در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان