Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:30:32 GMT

اعتقاد به اراده مردم خط اصلی تفکر امام خمینی (ره) است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۵۶۵۶

اعتقاد به اراده مردم خط اصلی تفکر امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه مردمی سازی حکمرانی که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: ارکان نظام جمهوری اسلامی وحی، شریعت ولایت و امامت و مردم است که اگر ضلع سوم این محور یعنی رابطه نظام امامت و امت با مردم انجام شود غدیر اتفاق می‌افتد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: سردار سلیمانی در سخنرانی تحول ساز خود در سال ۹۸ گفتند که ما باید با تمام عظمتِ این مجموعه با دستگاه‌های دیگر همکاری داشته، مردم‌دوست و مردم پذیر باشیم و مردمی رفتار کنیم چراکه سپاه مردمی است به‌گونه‌ای که سپاه همراه با بسیج بوده و این به معنای مردمی بودن این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار سلامی در توصیه‌های خود به مجموعه سپاه در حوزه مردمی شدن تأکید می‌کنند که ما باید منزلت اجتماعی سپاه را افزایش دهیم و اگر چنین کنیم منزلت مردم نیز بالا می‌رود.

این مسئول سرمایه‌گذاری اجتماعی با خدمت به مردم را از دیگر وظایف سپاه دانست و عنوان کرد: حمایت از مردم، در کنار مردم بودن و مردم را عزیز شمردن از دیگر وظایف سپاه در قبال مردم است و باید اولین نفری که در حوادث به موضوع ورود پیدا می‌کند سپاه باشد و آخرین نفر که از مسئله فاصله می‌گیرد نیز سپاه باشد.

وی با بیان اینکه سپاه بزرگ است و به بزرگی مردم باید بزرگ شود، ادامه داد: سردار سلامی در ادامه خطاب به مجموعه سپاه می‌گویند که ملت بزرگ‌تر از حوادث است و سپاه بزرگی‌اش را از خدمت به مردم می‌گیرد.

این مسئول تأکید کرد: ما به‌عنوان مجموعه سپاه باید مایه آرامش مردم باشیم و نشان دهیم که یار مردم هستیم و به‌اندازه وسعت مردم بزرگ شده و به مردم از پایین به بالا نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد به اراده مردم و نیروی مردمی خطوط اصلی امام است عنوان کرد: امروز قلب مردم به میدان تبدیل شده و در این میان سپاه باید در بین مردم باشد و مردم را ببیند.

سردار آتانی تشریح کرد: پاسدارها وجودشان عاطفه است و مردم نیازمند محبت هستند، سپاه باید تمام مسائل استانی را شناسایی کرده و حل مسائل را به دیگران واگذاری نکند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بین ما و مردم حائل ایجاد کند عنوان کرد: حقوق مردم بر زمامداران از نگاه امیرالمؤمنین (ع) در خیرخواهی، مصرف صحیح، تعلیم و آموزش همگانی، تربیت و پرورش همگانی، عمل به سیره و سنت پیامبر و برقراری رابطه دوستانه با مردم خلاصه می‌شود.

سردار رفیعی بیان کرد: ۴۹۳ میلیارد تومان آورده مردم در کار خیر و کمک مومنانه سپاه و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه محرومیت‌زدایی است که آمار این هزینه‌ها که کاملاً مردمی است به‌صورت تفکیک‌شده وجود دارد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم رخساره عملی ولی‌فقیه بود گفت: در کربلا همه وظایف خود را می‌دانند زیرا اربعین یک فرهنگ عمومی است ما در برخی مسائل هنوز نتوانستیم فرهنگ‌سازی لازم را داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه حلقه میانی و غیر میانی از یکدیگر جدا نیست، افزود: مردم نسل مدیران انقلابی را دیده‌اند و از ما نیز انتظار دارند ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و نباید در این مسیر درگیر مسائلی به دنبال سلطه‌جویی و برتر جویی بر مردم و یا نباید درگیر مسائل مالی از قبیل حقوق باشیم.

وی ادامه داد: خطوط اصلی انقلاب بر اساس سخنان امام و رهبری، مردم، استقلال کشور، مبارزه با استکبار و زورگویی، مسئله فلسطین و رفع فقر است.

این مسئول تأکید کرد: امام دغل‌بازی در محضر خدا را منع کردند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مخاطب صحبت‌های امام هستیم.

وی مطرح کرد: آفت مسئولیت، زورگویی و افزون‌طلبی است نباید مردم از ما ترس داشته باشند باید حضور ما در میان مردم اثر داشته باشند.

سردار آتانی در پایان گفت: هدف اصلی انقلاب زمینه‌سازی ظهور است و ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.

کد خبر 5542899

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه صاحب الامر قزوین قزوین سپاه سردار سلامی فلسطین انقلاب قاسم سلیمانی عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی غدیر خم ایلام شورای نگهبان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: دولت برای حل مشکل مسکن کارگران چه کرد؟

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228993 برچسب‌ها کارگران

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد