Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان اینکه ۲۳۲ هزار تن گندم و روغن خام از بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شد گفت: ورود کالاهای اساسی به کشور سرعت گرفت.

به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، «امید جهان‌نژادیان» با اعلام اینکه فرآیند تأمین کالاهای اساسی کشور حتی یک روز هم تعطیلی ندارد، افزود: در حال حاضر، دو فرزند کشتی اقیانوس‌پیما به وزن ۸۰ هزار تن در لنگرگاه بندر امام (ره) آماده پهلوگیری و تخلیه است و سه فروند کشتی دیگر نیز طی هفته‌های آینده از طریق آب‌های سرزمینی ایران وارد این بندر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با تأکید بر حجم بالای ترافیک کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در بندر امام (ره) اظهار داشت: اکنون، محموله‌های یک فروند کشتی بزرگ حامل کالاهای اساسی در این بندر در حال تخلیه، بارگیری و ارسال به مقاصد تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات تأمین کالاهای اساسی سرعت بیشتری گرفته است، اظهار کرد: پس از انجام عملیات تخلیه کشتی یاد شده، یک کشتی بزرگ حامل ۷۰ هزار تن گندم و یک کشتی دیگر به وزن ۱۰ هزار تن روغن خام خوراکی، آماده پهلوگیری و تخلیه محموله خواهند شد.

جهان نژادیان  همچنین از ورود سه فروند کشتی حاوی کالاهای اساسی طی هفته‌های آینده به کشور از طریق بندر امام (ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: این کشتی‌های حامل کالای اساسی شامل دو کشتی به وزن ۸۵ هزار تن روغن خام خوراکی و یک کشتی حامل ۶۷ هزار تن گندم هستند که از مجموعه خریدهای شرکت بازرگانی دولتی ایران و برای تأمین نیاز مصرفی خانوارها و مصرف صنایع وارد کشور خواهند شد.

گفتنی است، بندر امام (ره) از مبادی اصلی ورود کالای اساسی به کشور است که از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی از طریق این بندر وارد کشور شده است و ورود کالا تا پایان سال از طریق این بندر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی هزار تن گندم بندر امام یک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست

به گزارش همشهری آنلاین، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.
امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

کد خبر 847336 برچسب‌ها ایران و پرتغال حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست