Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:40:58 GMT

هفتم مرداد؛ آغاز اردوی تیم‌ملی بوکس جوانان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۵۹۰۲

هفتم مرداد؛ آغاز اردوی تیم‌ملی بوکس جوانان

اولین مرحله اردوی تمرینی تیم‌ملی بوکس جوانان پس از رقابت‌های قهرمانی کشور از روز هفتم مرداد با حضور ۲۲ بوکسور در استان کردستان آغاز می‌شود و تا روز ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ پس از برگزاری سی‌ویکمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور که طی روزهای 14 تا 18 تیرماه به میزبانی هیئت بوکس استان خراسان‌رضوی پیگیری شد، نفرات راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی از سوی کادرفنی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بوکس کشورمان برای حضور در رویدادهای پیش‌رو از روز هفتم مردادماه با حضور 22 بوکسور راه‌یافته به اردو در استان کردستان آغاز می‌شود و تا روز 27 مردادماه ادامه دارد.

پوریا خدادادی، ابوالفضل دانا، ابوالفضل شیرمحمدی، علی اصغر افشاری، نیما بیانی، امیررضا حقی، امیرحسین پیشرو، محمدحسین عزیزی، حسین کردلو، یوسف محمودی، آریا پارسی، محمدسینا مرتضوی، سجاد رشیدی، سیدامیر حسین‌پور، محمدامین روستایی، آریان ساعدپناه، صدرا صفری، امیر بذکول، پوریا اسماعیلی گودرزی، رضا خلیلی‌زاده، امیررضا مصطفوی و مرتضی ریگی بوکسورهایی هستند که به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

هدایت این نفرات برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی، مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور، مهدی ابراهیمی و مسعود ریگی به عنوان مربی است.

استکی: تورنمنت کویت تدارک مناسبی برای تیم ملی بوکس است/ مقصودی به دلیل مشکل خروج از کشور همراه‌مان نیست

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم بوکس جوانان بوکس تیم بوکس جوانان بوکس تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است