Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:25:57 GMT

دردسر عجیب بارسا؛ کمبود W برای نام لواندوفسکی!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۵۹۴۹

دردسر عجیب بارسا؛ کمبود W برای نام لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا امروز به صورت رسمی اعلام کرد که لواندوفسکی را با قراردادی چهار ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است. 
این خبر بسیار خوبی برای این تیم به حساب می‌آید و انتظار می‌رود که فروش پیراهن این تیم را نیز در آستانه فصل 23-2022 تا حد قابل توجهی افزایش دهد. 
با این حال به نظر می‌رسد که هواداران هیجان‌زده و خوشحال بارسلونا باید مدتی برای خریدن پیراهنی که نام این بازیکن روی آن درج شده باشد صبر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فروشگاه رسمی بارسلونا اعلام کرده که مواد لازم برای درج نام این بازیکن روی پیراهن‌های فصل جدید این تیم را ندارد و این به معضل جدیدی برای آنها تبدیل شده است. 
در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر شده، هوادارای از یکی از کارمندان فروشگاه رسمی بارسلونا می‌پرسد که چرا نمی‌تواند پیراهن فصل جدید را با نام اختصاصی لواندوفسکی خریداری کند. 

او در پاسخ می‌گوید:« ما هیچ بازیکنی در این تیم نداشتیم که در نامش از حرف دبلیو استفاده شده باشد و حالا لواندوفسکی آمده که دو حرف دبلیو در نام خانوادگی‌اش دارد و به همین دلیل متاسفیم که این حرف در انبار ما به پایان رسید.»
این بازیکن 33 ساله با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما آنها هنوز این آمادگی را ندارند که پاسخگوی هیجان هواداران از به خدمت گرفتن این مهاجم لهستانی باشند. هرچند گفته شده که فروشگاه رسمی این باشگاه سفارش لازم برای تهیه این حرف را ثبت کرده و به زودی فروش پیراهن بارسا با نام لواندوفسکی را از سر خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!