Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،عارف سپهری، فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در بانه، اظهار کرد: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاور‌مردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

سپهری بیان کرد: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه در این دو عملیات،  یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد، گفت: در این عملیات‌ها ستواندوم "مهدی محمدی‌نسب" و استواردوم"علی فاضلی شاد " به شهادت رسیدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان افزود: مراسم تشییع این دو مرزبان عصر امروز در بانه برگزار و سپس پیکر مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهادت ۲ مرزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،دقایقی پیش این مرزبانان با رایزنی مقامات انتظامی ایرانی و طالبان آزاد شده و در صحت و سلامت به خاک کشور بازگردانده شدند.

منابع محلی اذعان کردند که طالبان مرزبانان ایرانی را با اهدای گل و شیرینی بدرقه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان