Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره ملی و رسانه‌ای "حریم رسالت" ویژه بانوان در گیلان به کار خود پایان داد و هزار و ۲۲ اثر از ۱۰ استان کشور به این جشنواره ارسال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای "حریم رسالت" ویژه بانوان پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه، مسئولان و مدیرکل امور زنان و خانواده وزیر کشور در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه استان گیلان در این مراسم خطاب به بانوان فعال در عرصه رسانه اظهار داشت: هرکاری که در راه خدا باشد ارزشمند است و بانوان فعال در عرصه رسانه  هم از هیمنه و سر و صدای دشمن نترسید و کار را در راه خدا انجام دهید.

به گزارش تسنیم، شادی خورشیدی از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر در بخش‌ گزارش شناخته شد، نوشین کریمی حائز مقام سوم، مریم امدادی حائز مقام دوم و خانم وحیده اسماعیلی نیز حائز مقام نخست در بخش گزارش شد.

توضیحات مدیرکل ارشاد استان گیلان درباره عضویت در صندوق هنر و بیمه هنرمندانحضور بانوان گیلانی در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب رشت + فیلمفعالیت 88 کودک کار در شهر رشت/ 90 درصد کودکان خیابان در گیلان غیربومی هستند

در بخش خبر نیز سارا ناصری از خبرگزاری تسنیم گیلان شایسته تقدیر شناخته شد، نوشین کریمی حائز رتبه سوم و سمیه اقدامی حائز رتبه دوم شد و این بخش مقام نخست نداشته است.

در بخش گفت‌وگو نیز نوشین میربلوک شایسته تقدیر، مهدیه رزاقی حائز رتبه سوم، منور شعبانپور حائز رتبه دوم شد و این بخش مقام نخست نداشته است.

در بخش تیتر، پروین صمیم‌نیا شایسته تقدیر و حائز رتبه سوم شد و نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان حائز رتبه دوم و لیلا پورابراهیمی از خبرگزاری شبستان هم مقام نخست بخش تیتر را به خود اختصاص داد.

در بخش عکس زلیخا صفری شایسته تقدیر شناخته شد و مریم بزرگی حائز رتبه سوم، خاطر احمدی‌نژاد حائز رتبه دوم و الهه فلاح مقام نخست بخش عکس را به خود اختصاص داد.

در بخش فیلم، محجوب شایسته تقدیر شناخته شد و مرضیه هاشمی حائز رتبه سوم و مریم دورباش از صدا و سیمای گیلان حائز رتبه دوم شد و این بخش مقام نخست نداشت و در بخش یادداشت نیز هما اکبری شایسته تقدیر معرفی شد.

هزار و 22 اثر از 10 استان کشور به نخستین جشنواره ملی و رسانه‌ای "حریم رسالت" بانوان در گیلان ارسال شد و امروز از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/612/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها حائز رتبه سوم حائز رتبه دوم شایسته تقدیر حریم رسالت شناخته شد مقام نخست رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول‌های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم سرکار خانم دکتر زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛ In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-۱۹ (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه