Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم بهرامی نژاد گفت: هدف از دوخت و بسته بندی لباس متبرک حضرت علی اصغر(ع) ، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا در جامعه و گرامیداشت طفل شیرخواره حضرت ابا عبدالحسین (ع) است.

او با بیان اینکه کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی با توان مضاعف مادران وخواهران جهادگر و عاشق اهل البیت در گچساران راه اندازی شد گفت: هم اکنون ۳۸ خیاط، هشت اتو کار و ۶ برش کار در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان، در این کارگاه پنج هزار دست لباس و سر بند برای شیرخوارگان کهگیلویه وبویراحمد دوخته خواهد شد.

 بهرامی نژاد می گوید: این لباس ها بعد از اتمام دوخت همراه با نذرنامه تدارک دیده شده، قبل از شروع مراسم تحویل مادران شیرخوارگان استان داده خواهد شد.

او گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در کشور برگزار می شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان می گوید: کارگاه و دوخت لباس شیرخوارگان حسینی با استفاده از ظرفیت مالی بانیان و بودجه مردم در حال فعالیت است.

به گفته بهرامی نژاد، مجمع جهانی حضرت علی اصغر در تمام نقاط کشور به بهترین نحو ممکن از سوی عاشقان سید الشهدا(ع) برگزار می شود و برای برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم در کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را به انجام خواهیم داد.

او با اشاره به ترویج مکتب اهل بیت(ع) در جلسات  فرهنگی -مذهبی، می گوید: باید فرزندانمان را از همان ابتدای تولد با منش و روش زندگی اهل بیت(ع) و سیره اخلاقی آن بزرگواران آشنا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد دوخت لباس شیرخوارگان حسینی شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد

یعقوب نوروزی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم در حاشیه کنفرانس دو روزه فیزیک بنیادی ایران به میزبانی دانشگاه قم  گفت: این همایش در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» است که سرلوحه اقدامات پژوهشی و فناوری دانشگاه قرار دارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با اشاره به اینکه این همایش به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: حوزه فیزیک بنیادی راجع به شالوده‌ها است و با متافیزیک و کوانتوم ارتباط پیدا می‌کند.

وی از ارسال ۲۰ مقاله به ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس هم اندیشی علاقه‌مندان به حوزه فیزیک بنیادی است، چرا که به بحث علم و دین بی ارتباط نیست و مراکز دینی و علمی در قم می‌توانند همکاری داشته باشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم با بیان اینکه مسئله محوری و ارتقا جایگاه دانشگاه را در برگزاری این همایش دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه قم از هر همایشی که بتواند به بهبود وضعیت علمی کشور کمک کند، حمایت خواهد کرد.

در ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۰ سخنرانی در حوزه‌های «تقلیل گرانشی تابع موج با استفاده از دینامیک کوانتومی ذره»، «افق کوشی و پیش‌بینی ناپذیری در نظریه انیشتین»، بررسی امکان لزوم تغییر پارادایم در قوانین فیزیک «و... انجام می‌پذیرد و همچنین مراسم تجلیل از دکتر مهدی گلشنی از جمله فیزیک‌دانان برجسته کشور از برنامه‌های ویژه در این کنفرانس است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان