Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان صبح امروز در نشست خبری نمایشگاه «روایت تبلیغ» با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد کبیر و جهاد تبیین، اظهار داشت: جنگ روایت‌ها همواره در تاریخ وجود داشته و دشمن درصدد است با تحریف، جامعه را از مسیر اصلی خود دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن، ادامه داد: حرکت صحیح مبتنی بر راهبرد و برنامه مدون در برابر حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن یک ضرورت است و  بر همین اساس دفتر تبلیغات در سال‌های اخیر با راهبرد ویژه‌ای در این مصاف وارد شده است.

احمدیان بیان کرد: رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از کارکردمحوری به مسأله‌گرایی معطوف شده، در حالی که عمده مجموعه‌های فرهنگی کشور کارکردمحور هستند؛ در روش مسأله‌محوری، پس از شناسایی مشکل و مسأله، مجموعه ظرفیت‌های داخلی و بیرونی برای رفع آن بسیج می‌شوند. 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه صرفا از طریق اعزام مبلغ نمی‌توان نیاز جامعه را پاسخ گفت، افزود: اعزام مبلغ یکی از کارکردهای دفتر است و ظرفیت‌های دیگری در این دفتر وجود دارد.

وی اضافه کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای برنامه‌های تبلیغی خود برنامه‌های متعددی در زمینه توانمندسازی مبلغان دینی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه در دستور کار دارد و لازم است این دستاوردها معرفی شود.

احمدیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه «روایت تبلیغ» در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از دوم تا ششم مردادماه در گلستان شهدای اصفهان، گفت: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه، ارائه این رویکرد برنامه‌ریزی به سایر نهادهای دینی به منظور هم‌افزایی بین نهادهای دینی و استفاده از استعدادها و ظرفیت‌ها در حوزه فعالیت‌های دینی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه معرفی کارکردهای عملیاتی دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگ و تبلیغ، هنر، رسانه، مرکز ملی پاسخگویی به مسأله دینی و مرکز نوآوری فرهنگی اشراق به عنوان ظرفیت‌های عملیاتی دفتر است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه یکشنبه دوم مردادماه با حضور استاندار اصفهان افتتاح می‌شود و به عنوان یک نمایشگاه نخبگانی ویژه مراکز فرهنگی، دینی، حوزوی، علمی، پژوهشی است.

احمدیان خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌‌های مختلفی با مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی، علمی و فرهنگی استان در حاشیه این نمایشگاه منعقد خواهد شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرصت تبلیغات ماه محرم، گفت:  برنامه تبلیغی محرم امسال با شعار «امید، استقامت و غیرت دینی» دنبال خواهد شد و در راستای آن با ظرفیت بیش از ۸۰۰ مبلغ برادر و ۲۰۰ مبلغه خواهر در بیشتر استان‌ها با تمرکز بر استان اصفهان و استان‌های همجوار و جنوبی حضور تبلیغی خواهیم داشت.

وی با اشاره به فعالیت فردی و گروهی مبلغان دینی ادامه داد: امسال همچنین ۸۸ گروه تبلیغی در محرم امسال فعالیت خواهند کرد؛ برهمین اساس در راستای ارتقای توان علمی مبلغان، گروه‌های تولید محتوای دفتر تبلیغات اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مختلفی با موضوعات جریان‌های انحرافی، تربیت مربی، برای آموزش مبلغان داشته‌اند.

احمدیان عنوان کرد: مجمع مبلغان ماه محرم چهارم مرداد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و ائمه جمعه با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: با همکاری سازمان تبلیغات ۴۰۰ نقطه محروم تبلیغی شناسایی شده است و اعزام‌های عمومی دفتر با هدف پوشش این مناطق برنامه‌ریزی می‌شود.پ

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی اصفهان تبیین روایت تبلیغ تبلیغ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان برنامه ریزی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم