Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی بهارستان با تأکید بر کسب رتبه نخست این شهرستان در اعطای وام گفت: ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به ۲۷۰ مددجوی بهارستانی پرداخت شده است و محدودیتی در ارایه تسهیلات نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، فرجعلی خزایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وجود 8800 معلول توانبخشی و سرپرست خانوار در بهارستان اظهار داشت: در حوزه اجتماعی 170 امداد بگیر که حضانت آن‌ها برعهده پدر و مادربزرگ‌ است مستمری دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وجود 179 خانواده چند قلو در بهارستان اشاره کرد و افزود: بیش از 7 هزار پرونده مستمری بگیر در بهزیستی بهارستان موجود است و جامعه هدف از تمامی خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

رئیس بهزیستی بهارستان در ادامه با بیان اینکه 694 سرپرست زن خانواده هزینه بیمه تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند گفت: 125 میلیارد ریال وام اشتغال به 270 نفر از جامعه هدف بهزیستی پرداخت شده و در استان تهران بر اساس سرانه رتبه نخست را دارا هستیم و گفتنی است که بهزیستی هیچ‌گونه محدودیت اعتباری به ایجاد شغل جامعه هدف بهزیستی ندارد.

خزایی با بیان اینکه در 4 ماه نخست سال‌جاری 133 نفر برای دریافت وام اشتغال 100 میلیونی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند تصریح کرد: 4 گروه همیار بهارستان در حوزه اشتغال بهارستان فعالیت دارند که بیش از 50 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از جامعه هدف بهزیستی در آن‌ها فعالیت می‌کنند.

وی به غربالگری ژنتیک 75 شهروند بهارستانی برای تست مشاوره اشاره کرد و ابراز داشت: در بینایی و شنوایی سنجی 22 هزار نفر از کودکان بهارستانی غربالگری شدند.

رئیس بهزیستی بهارستان با اشاره به پرداخت 2 میلیارد تومان هزینه بیمه افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: اعتیاد و اعصاب و روان بیشترین آمار کودک و همسر آزاری در بهارستان است.

خزایی با تأکید بر افتتاح اورژانس اجتماعی شهرگلستان در هفته دولت اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات در بحث آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد راه‌اندازی کمپ ماده 16 در شهرستان بهارستان است که تلاش جهادی مسئولین را می‌طلبد. 

اعتبارات سرانه بهزیستی در سراسر کشور 35 درصد افزایش می‌یابدواگذاری بیش از 16000 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی طی یک سال اخیر380 کودک کار در کرمانشاه از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند

رئیس بهزیستی بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: جمع آوری متکدیان و کودکان کار اتباع بر عهده شهرداری و نیروی انتظامی است تا بهزیستی برای نگهداری آن اقدامات مثبت انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه هدف بهزیستی بهزیستی بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد