Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان سرمایه گذاری های کلان در بعضی از صنایع و تعطیلی آن ها را عامل مهمی در کاهش میزان اشتغال دراستان دانست.

به  گزارش  خبرگزاری   برنا  از  لرستان  ؛   فرهاد زیویار  در دیدار و گفت و گو  با  معاون صنایع عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، اظهار کرد: در بحث صنایع لرستان که تعداد آنها کم نیست ما وارث واحدهای صنعتی هستیم که چند دهه مورد بی‌توجهی قرار گرفته و اجحاف هایی در حق آنها انجام شده است، از جمله واگذاری های نامناسب که مباحث حقوقی را به وجود آورده و ادامه فعالیت برخی از مجموعه ها با مشکل مواجه شده است و یا واگذاری و رد و بدل سهام یک واحد صنعتی باعث ایجاد مسائل حقوقی و اشکالاتی  شده است و یا اهلیت نداشتن برخی از افراد در واگذاری ها در صنایع مختلف مشکلاتی را برای ما به بار آورده است که امروز با آن مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدوارم با حمایت وزارت صمت در خصوص حل مشکل ده ها واحد صنعتی که جز مسائل اصلی استان بحساب می آیند تصمیماتی اتخاذ شود زیرا برخی از صنایع استان همچون کلاف سردرگمی هستند که با بررسی هر بخش مسئله دیگری اضافه می‌شود و لازم است با انسجام و همفکری، همه بخش ها در کنار هم قرار گرفته و از طرف مرکز هم همراهی لازم و اعمال نظر انجام شود تا به یک تصمیم واحد برسیم.

زیویار با اشاره به واحدهای تولیدی عظیم خودرو و زاگرس خودرو لرستان ، تصریح کرد:  این دو واحد صنعتی جزء صنایع ملی هستند و مشکلات آنها به نوعی چالش ملی است و این واحد ها می توانند حلقه های مفقوده صنعت در کشور را پر کنند اما بعضاً به سرانجام نرسیده و لازم است تصمیمات قاطع تری در این خصوص انجام شود تا حقوق مردم ضایع نشود و با جلوگیری از اتلاف وقت پاسخگوی مردم باشیم .

استاندار لرستان با اشاره به جلسات تخصصی و بازدیدهای لازم ، خاطر نشان کرد: لازم است راجع به این موضوعات نشست های تخصصی در خرم آباد و تهران برگزار شود.

او بیان کرد: سرمایه گذاری های کلان در بعضی از صنایع و تعطیلی آن ها عامل مهمی در کاهش میزان اشتغال در لرستان است که امیدوارم با ساز و کار مناسب رویه امید و نشاط در استان افزایش یابد و پیگیری و این رفت و آمد ها اقدامات عملی را برای مردم استان  به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زاگرس خودرو عظیم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان