Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@18:46:49 GMT

واکنش گواردیولا به احتمال جذب نیمار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۶۳۶۹

واکنش گواردیولا به احتمال جذب نیمار

سرمربی آبی اناری ها به احتمال حضور نیمار در این تیم و معاوضه او با سیلوا واکنش نشان داد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اسپورت، روز گذشته روزنامه لوپاریزین اعلام کرد که باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد معاوضه نیمار را با برناردو سیلوا داده است. البته این روزنامه فرانسوی اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی چنین معاوضه ای را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر یا واکنش پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی همراه شد.‌ او گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ما خواستار جذب نیمار نشده‌ایم و باشگاه پاری سن ژرمن هم پیشنهادی به ما نداده است. هر سال در فصل نقل و انتقالات منچستر سیتی را مشتری ۱۵۰ بازیکن اعلام می کنند حال آنکه واقعیت چیز دیگری است.

منچستر سیتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی با فیلیپس و ارلینگ هالند قرارداد امضا کرده است این در حالی است که فرناندینیو، زیچنکو، رحیم استرلینگ و ژسوس را از دست داده است البته رئیس این باشگاه انگلیسی قول جذب بازیکنان جدید را داده است.

سیتی در فصلی که گذشت توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر رئال از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: گواردیولا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟