Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران جهادکشاورزی در استان‌ها توسط تیم‌های نظارتی رصد و ارزیابی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با هیچ مدیری تعارف ندارد و مدیران کم‌کار و مدیرانی که با سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی همراهی نداشته باشند، جابجا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ محمدی ۲۹ تیرماه در آئین معارفه سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه سه مولفه در امنیت کشور موثر است، اظهار کرد: زمانی‌که بحث امنیت مطرح می‌شود، ذهن افراد به سمت اقتدار نظامی سوق پیدا می‌کند، در حالیکه امروز مهم‌ترین موضوع در بحث امنیت ملی بحث امنیت در حوزه غذا است و اقتدار در تکنولوژی نیز در کنار اقتدار غذایی قرار می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه اقتدار غذایی، اشتغال پایدار و ارزآوری را به‌دنبال دارد، عنوان کرد: امروز محور توسعه، بخش‌ کشاورزی است، بنابراین در دولت سیزدهم برنامه‌ تحولی در حوزه وزارت جهادکشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت ایستادگی در برابر دشمنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: امروز بهره‌برداران بخش کشاورزی، سربازان خط مقدم در تامین امنیت غذایی کشور هستند، در طرح مردمی سازی یارانه‌ها با کمترین آسیب، بیش‌ترین میزان تولید را داشتیم.

محمدی تصریح کرد: برای رسیدن به امنیت غذایی باید چارچوب‌ها در وزارت جهادکشاورزی و دستگاه‌های مرتبط تغییر کند، برای رسیدن به اقتدار غذایی در کشور باید فرآیندها در صدور مجوزات، دانش مورد نیاز و پرداخت تسهیلات دچار تحول و تغییر شود تا بتوانیم بهره‌وری در تولید را افزایش دهیم، بنابراین راه سختی در پیش است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی افزود: در موضوع حذف یارانه‌ها بخش کشاورزی، برای جلوگیری از تلاطم در بازار مرغ، حدود ۱۳۱ میلیون جوجه‌ریزی در کشور انجام شد که تولیدات در این حوزه برای ایامی در سال که تقاضا بالا می‌رود، ذخیره شد.

وی با بیان اینکه در حوزه وظایف سازمان جهادکشاورزی نیازمند اقدامات جهادی هستیم، خاطرنشان کرد: روزی در کشور عمده نیاز کشور به لبنیات وارد می‌شد، اما امروز جزو صادرکنندگان لبنیات به سایر کشورها هستیم، این نشان از کار جهادی در کشور دارد.

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه باید پرونده‌های بخش کشاورزی در بخش امور اراضی، تغییر کاربری، پرداخت تسهیلات و ... به سرعت بسته شود، یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه سازمان جهادکشاورزی تامین مایحتاج سفره مردم است و به همین علت فعالیت‌های این سازمان زیر ذره‌بین قرار دارد و باید به این مسئله توجه جدی داشته باشیم.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: شاید گرانی برخی کالاها و محصولات مانند خودرو، سکه و ... تاثیر بسیار زیادی بر زندگی مردم نداشته باشد، اما افزایش قیمت برخی محصولات مانند مرغ، برنج، تخم مرغ، گوشت و ... مردم را دچار مشکل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران جهادکشاورزی در استان‌ها توسط تیم‌های نظارتی رصد و ارزیابی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با هیچ مدیری تعارف ندارد و مدیران کم‌کار و مدیرانی که با سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی همراهی نداشته باشند، جابجا خواهند شد، تغییر و تحولات در وزارت جهاد کشاورزی ادامه دارد.

محمدی در پایان توضیح داد: حل مشکل مسکن پرسنل وزرات جهادکشاورزی و ادارات استانی و همچنین بازنشستگان در دستور کار قرار دارد، درصدد حل مشکلات معیشتی کارکنان و ارتقای رفاهیات آن‌ها نیز هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری تودیع و معارفه جهاد كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند

مهرداد بذرپاش به تلاش‌ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: رئیس جمهوری دستور داده‌اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می‌کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود؛ بنابراین گزارش، اسفند ماه سال گذشته هم بذرپاش با انتقاد به سیاست‌های صندوق خسارت‌های بدنی که از زیر مجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی است گفته بود: مقرر بود منابعی از صندوق خسارت‌های بدنی به منظور رفع نقاط حادثه خیز تأمین شود که تاکنون حتی یک ریال آن تأمین نشده است.

دیگر خبرها

  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند