Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاچاقچی تریاک در منزلش غافلگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار فنی و تخصصی از دپو محموله سنگین تریاک در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۷۰ کیلو تریاک کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای در منزلش غافلگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

او گفت: پلیس فارس در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی، به صورت شبانه روزی تلاش و از ظرفیت‌های مردم بهره می‌گیرد.

کلاهبرداری از ۸۰ شهروند شیرازی با رسید ساز جعلی

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری مردی میانسال خبر داد که از طریق برنامه رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از ۸۰ شهروند شیرازی کرده بود.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی مراجعه مردی ۴۰ ساله به پلیس فتا و اعلام اینکه پس از ثبت آگهی فروش یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در یکی از سایت‌های آگهی محور، فردی با من تماس و پس از توافق و مراجعه به درب منزل اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی نمود که پس از چندین ساعت متوجه عدم واریز وجه و جعلی بودن رسید شدم که مراتب جهت بررسی در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را در شهرستان مرودشت دستگیر و به پلیس فتا انتقال دهند.

رئیس پلیس فتا استان افزود: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس ضمن اقرار به جرم خود اعتراف کرد جهت ناشناس ماندن از سیم کارت‌هایی با هویت جعلی استفاده می‌کردم.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم با این شگرد اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۵ میلیارد ریال از ۸۰ نفر دیگر کرده است، گفت: شهروندان سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

این مقام سایبری به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir (بخش گزارشات مردمی) و یا با شمار تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان در میان بگذارند.

کشف ۹ تن آرد احتکار در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف ۹ تن آرد احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار آرد یارانه‌ای در انباری واقع در یکی از مناطق شهرستان "خرامه"، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، ۹ تن آرد یارانه‌ای احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند و در این زمینه یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کریمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف ۸۵ راس گوسفند مسروقه در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: با دستگیری ۵ سارق، ۸۵ راس احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف تعدادی احشام به صورت مسلحانه، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی ۵ سارق حرفه‌ای شدند و طی چند عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اقلید گفت: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت و انتقال احشام به شیراز اعتراف کردند و ماموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضائی به شیراز اعزام و موفق شدند ۸۵ راس احشام مسروقه را کشف کنند.

سرهنگ صارمی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف حشیش از چمدان مسافرین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی از چمدان دو مسافر اتوبوس، ۲۱ کیلو و ۱۲۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ سیدجواد رضوی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند دو نفر مسافر اتوبوس قصد انتقال مقداری حشیش از شیراز به تهران دارند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران سریعا تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند هر دو مسافر در حالی که در ترمینال مسافربری قصد سوار شدن به اتوبوس داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی از چمدان و وسایل همراه آن مسافران ۲۱ کیلو و ۱۲۰ گرم حشیش کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۴۴ تن سنگ کرومیت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی بختگان از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف ۴۴ تن سنگ کرومیت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد رحمانی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "تنگ حنا" این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، در یک عملیات به دو دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون‌ها، ۴۴ تن سنگ کرومیت قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی "بختگان" با بیان اینکه در این راستا هر دو راننده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث فارس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیر مراحل قانونی فرمانده انتظامی ماموران پلیس دستور کار مرجع قضائی رئیس پلیس موفق شدند پلیس فتا او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن