Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زاده در شورای هماهنگی ترافیک خراسان جنوبی گفت: امروزه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح علاوه بر کارکرد فنی و ترافیکی، به عنوان المان شهری مطرح است.

او با اشاره به اینکه تقاطع غیرمسطح به شهر هویت داده و باعث مدرن شدن می‌شود، افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح برای شهروندان که محل زندگی خود را با سایر شهر‌های هم طراز مقایسه می‌کنند، دارای بار روانی مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عباس زاده با توجه به مطالبه عمومی مردم و بر اساس مطالعات فنی صورت گرفته سه محل ورودی مهرشهر، تقاطع بلوار‌های ارتش - غفاری و تقاطع بلوار ارتش -صیاد شیرازی به عنوان سه محل اولویت دار برای احداث تقاطع غیرهمسطح  تعیین شده است.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: شهرداری باید مطالعه طرح احداث تقاطع‌های غیرهمسطح مهرشهر و غفاری را تهیه و طرح صیاد را ظرف مدت دوماه به روز رسانی کند، ضمن آنکه تعیین اولویت اجرای آن‌ها بر عهده شهرداری بیرجند است.

او ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌ها برای لازم الاجرا شدن باید به تصویب شورای ترافیک استان نیز برسد.

عباس زاده با تأکید بر این که بسیاری از تصمیم گیری‌های مدیریتی نظیر صدور مجوز‌ها بر اساس قانون باید به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان برسد،گفت: با توجه به محدودیت برگزاری جلسات بسیاری از موارد ابتدا در کارگروه تخصصی از جمله کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار گرفته و سپس در این شورا به تصویب برسد.

در این جلسه مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان قائنات در خصوص احداث میدان در تقاطع فرخ آباد با بلوار سیمان مورد تصویب قرار گرفت.

بر مبنای مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان سربیشه ایمنی محور بیرجند –سربیشه –نهبندان در محدوده دومیدان امام رضا (ع) و تقاطع غیرهمسطح درح بر عهده شهرداری سربیشه قرار گرفت و موضوع اتصال بلوار صاحب الزمانی (عج) شهر مود نیز با رعایت حریم راه و ایمنی مد نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تصویب رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقاطع غیر همسطح شورای ترافیک تقاطع غیرهمسطح احداث تقاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟