Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود حسینی گفت: سامانه جامع آسفالت معابر شهری شهرداری همدان مبتنی برموبایل و دارای داشبورد مدیریتی بوده که برای نخستین بار در کشور با هدف نظارت بر روند ترمیم معابر و ثبت قبوض آسفالت معابر شهری و مستند سازی روند نظارت و تهیه لایه اطلاعات مکانی توزیع آسفالت در سطح شهر تهیه شده و نسخه مشابه آن در حال حاضر در کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز مراسم رونمایی از سامانه جامع آسفالت معابر شهری شهرداری همدان برگزارشد.

شهردار همدان گفت: این سامانه با هدف هوشمندسازی و تهیه، توزیع و ثبت الکترونیکی قبوض آسفالت و به عنوان یکی از ماژول‌های سامانه SDI مشترکا" توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری تهیه و آماده بهره برداری است.

وحید علی ضمیر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان نیز در این مراسم با گفت: این سامانه مراحل آزمایشی خود را با موفقیت سپری کرده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

او گفت: ثبت قبوض و کارکرد‌های مربوط به تهیه و توزیع آسفالت در سطح شهر، برآورد تناژ مصرفی و موقعیت مکانی توزیع آسفالت، نظارت بر توزیع عادلانه آسفالت و لکه گیری معابر، ثبت پلاک و نوع خودرو با قابلیت رهگیری و تعیین موقعیت دقیق خودرو‌های حمل آسفالت از دیگر امکانات این سامانه است.

جواد مختاری سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان هم گفت: سامانه مکان محور بوده و در توزیع آسفالت و سایر خدمات به تفکیک مناطق بر روی نقشه قابل مشاهده است، ضمن اینکه با ارسال همزمان اطلاعات به سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI)، قابلیت گزارش­گیری توصیفی و مکانی براساس مناطق و نواحی شهر را با کنترل دقیق توسط ناظرین مناطق و ناظر عالیه و با استفاده از اپلیکیشن گوشی را دارا است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان مدیریت آسفالت آسفالت معابر شهری شهرداری همدان توزیع آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد