Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-حجت الاسلام والمسلمین دهدار با اشاره به حضور 548 نفر در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش، گفت: میزان رشد شرکت‌کنندگان در این مسابقات و علاقه‌مندان به قرآن نسبت به سال گذشته 27 درصد بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش با تشکر از خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان ستاد ارتش به دلیل حضور فعال در فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت:
وی با اشاره به گزارش مرکز قرآن، عترت و نماز ارتش گفت: میزان رشد شرکت‌کنندگان در این مسابقات و علاقه‌مندان به قرآن نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد داشته و در این دوره از مسابقات 548 نفر شرکت کردند که از این تعداد 134 نفر به مرحله ستادی راه یافتند و 139 نفر منتخب و 40 نفر نیز حائز رتبه اول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص نهضت حفظ قرآن افزود: در این زمینه ما توانسته ایم بیش از 40 کلاس تخصصی حفظ، تجوید، مفاهیم و سایر رشته‌های قرآنی را تشکیل داده و از اساتید برتر کشوری در این زمینه استفاده کنیم.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در پایان گفت: تمام راه یافتگان و شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات در مرحله بعدی در یک اردوی 10 روزه نیز شرکت می‌کنند که در نهایت به 300 نفر از شرکت کنندگان که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، جوایزی اهدا خواهد شد.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از چهل نفز از متسابقین منتخب بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش، نرم افزار کاربردی کتاب حدیث کودک ستاد ارتش رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات کارکنان ستاد ارتش مسابقات قرآن خواهران شاغل شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نسبت به جداول بودجه سال قبل نشان میدهد، یارانه نان با رشد قابل توجهی مواجه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال1402در حدود56هزار میلیارد تومان است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد
داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه در حدود75هزار میلیارد تومان پیشبینی شده که نسبت به اعتبار69هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی،تخصیص اعتبارات است که به نظر میرسدبه دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان