Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:08:43 GMT

اولین تقاطع غیر همسطح در شهر بیرجند احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۶۷۲۵

اولین تقاطع غیر همسطح در شهر بیرجند احداث می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان افزود: امروزه احداث تقاطع‌های غیر همسطح علاوه بر کارکرد فنی و ترافیکی، به عنوان المان (نماد) شهری مطرح است.

وی گفت: تقاطع غیر همسطح به شهر هویت می‌دهد و باعث پیشرفته شدن شهر می‌شود لذا احداث تقاطع غیر همسطح برای شهروندان که محل زندگی خود را با سایر شهرهای هم طراز مقایسه می‌کنند، دارای بار روانی مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به مطالبه عمومی مردم و براساس مطالعات فنی صورت گرفته، سه محل ورودی مهرشهر، تقاطع بلوارهای ارتش - غفاری و تقاطع بلوار ارتش - صیاد شیرازی به عنوان سه محل اولویت‌دار برای احداث تقاطع غیر همسطح در شهر بیرجند تعیین شده است.

وی گفت: شهرداری باید مطالعه طرح احداث تقاطع‌های غیر همسطح مهرشهر و غفاری را تهیه و طرح صیاد شیرازی را طی مدت ۲ ماه به‌روز رسانی کند، ضمن آنکه تعیین اولویت اجرای آنها برعهده شهرداری بیرجند خواهد بود.

عباس‌زاده ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌ها برای لازم‌الاجرا شدن باید به تصویب شورای ترافیک استان نیز برسد.

وی گفت: بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مدیریتی نظیر صدور مجوزها براساس قانون باید به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برسد و با توجه به محدودیت برگزاری جلسات بسیاری از موارد ابتدا در کارگروه تخصصی از جمله کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار گرفته و سپس در این شورا به تصویب برسد.

در این نشست مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان قاینات درخصوص احداث میدان در تقاطع فرخ‌آباد با بلوار سیمان تصویب شد.

بر مبنای مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان سربیشه ایمنی محور بیرجند - سربیشه - نهبندان در محدوده ۲ میدان امام رضا (ع) و تقاطع غیر همسطح درح برعهده شهرداری سربیشه قرار گرفت و موضوع اتصال بلوار صاحب‌الزمانی (عج) شهر مود نیز با رعایت حریم راه و ایمنی مد نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تصویب رسید.

برچسب‌ها بیرجند بهسازی راه ها طرح های عمرانی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند بهسازی راه ها طرح های عمرانی بیرجند بهسازی راه ها طرح های عمرانی خراسان جنوبی تقاطع غیر همسطح احداث تقاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟