Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادکست گوشت دادن یکی از رایج‌ترین کارهایی است که افراد در تایم‌ها و ساعت‌های مختلف فراغت خود و یا ساعاتی که مشغول انجام دادن کارهایی هستند که به تمرکز بالایی نیاز ندارد، انجام می‌دهند. محتواهای بعضا آموزشی صوتی که اگر با حساسیت بالایی انتخاب شوند می‌توانند در توسعه زندگی شخصی و یا اجتماعی افراد نقش پر رنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست پادکست‌های فارسی در کنار محتواهای شنیدنی که درباره رشد و توسعه شخصی و اجتماعی افراد وجود دارد، پادکست‌های داستانی در ژانرهای مختلف تاریخی، کمدی و حتی مد و زیبایی نیز دیده می‌شود. در کنار محتوای پادکست، میزان توانمندی مجری و یا گوینده پادکست نیز از دیگر موضوعاتی است که بدون شک در انتخاب اینکه ما محتوایی را برای گوش دادن انتخاب کنیم و یا نه؟ نقش بسیار مهمی دارد!

پادکست‌های رواشناسی، محتواهایی برای خودآگاهی و توسعه فردی!

پادکست‌هایی با موضوعات مختلف روانشناسی یکی از پرطرفدارترین پادکست‌ها در سرتاسر دنیا به شمار می‌روند. اگر به دنبال تهیه لیستی از بهترین پادکست‌های روانشناسی فارسی هستید می‌توانید مواردی همچون چنل بی، رواق، هلی تاک، رادیو نیست، کار نکن،  رادیو دیو، فردوسی خوان، پادکست 10 صبح، طبقه شانزدهم، رادیو راه و ... را به لیست خود اضافه کنید. پادکست‌هایی که درباره  موضوعات مختلفی همچون روایت زندگی شخصی و یا زندگی کاری افراد، فاصله بین افراد و مهم‌ترین عوامل ایجاد آن، فرهنگ و هنر ایران و جهان، سفر به شهرها و استان‌های مختلف، راه حل ایجاد عادات مثبت و .... در آن‌ها صحبت می‌شود. شنیدن این پادکست‌ها و رعایت کردن بایدها و نبایدهایی که در آن‌ها به عنوان راه حل مسائل مختلف بیان می‌شوند می‌توانند در بهبود زندگی افراد و همچنین ایجاد احساسات مثبت  در آن‌ها تاثیرگذار باشد.

پادکست‌های مناسب علاقمندان به سفر در تاریخ

اگر از آن دسته افراد علاقمند به تاریخ و مطالعه زندگی گذشتگان هستید، بدون شک گوش دادن به پادکست‌های با موضوعات تاریخی می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. پادکست‌هایی همچون این حکایت، گازت، دست نوشته‌ها، ناوکست، پاراگراف،  پرچم سفید و ... نمونه‌ای از پرطرفدارترین پادکست‌های تاریخی به شمار می‌روند.

پادکست‌های  مناسب برای علاقمندان به دنیای مد و زیبایی

 اگر از آن دسته افراد علاقمند به دنیای مد، فشن و زیبایی و صنعت آن هستید، بدون شک گوش دادن به پادکست‌هایی با این موضوعات می‌تواند یک سرگرمی جذاب برای شما باشد. از این رو شنیدن پادکست‌هایی همچون فشن و دیگر هیچ،مد کست، Dressed the history of fashion، The cutting Room Floor و ... به شما دوستداران این صنعت جذاب و دوست داشتنی توصیه می‌شود.

پادکست‌هایی برای دوستداران داستان‌های جنایی

اگر دوست دارید اوقات فراغت خود را با گوش دادن به محتواهای صوتی که جرم و جنایات اتفاق افتاده در سرتاسر دنیا را روایت می‌کنند، بگذرانید بدون شک گوش دادن به پادکست‌هایی همچون پادکست آخرین شاهد، عجایب، جنون، فیکشن و .... برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

اگر دوست دارید با پاکست‌های مختلف فارسی و حتی پادکست‌هایی که به زبان‌های مختلف برای علاقمندان به این دسته از محتواها ساخته می‌شود، آشنا شوید، مجله اسنپ اکسپرس مگ یک مرجع بسیار خوب برای شماست. در این مجله اینترنتی، مقالات مختلفی درباره محتوای پادکست‌های ایرانی و خارجی و همچنین معروف‌ترین پادکست‌های ایران و جهان برای علاقمندان به پادکست و محتواهای صوتی گردآوری شده است.

تماشاخانه ببینید| تعقیب و گریز گربه دشتی آفریقایی و موش خرمایی/ با یک حرکت اشتباه کار موش خرمایی تمام است ببینید| یوگای خنده در اندونزی؛ بیش از دو هزار نفر با هم خندیدند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پادکست هایی گوش دادن پادکست ها بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد