Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش آمریکا به طور قابل ملاحظه‌ای در حال کاهش تعداد سربازان در دو سال آینده است درحالیکه ارتش به گفته یک ژنرال ارشد آمریکایی با چالش‌های بی سابقه‌ای برای جذب نیرو دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ارتش آمریکا به طور قابل ملاحظه‌ای در حال کاهش تعداد سربازان در دو سال آینده است درحالیکه ارتش به گفته یک ژنرال ارشد آمریکایی با چالش‌های بی سابقه‌ای برای جذب نیرو دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های ارتش آمریکا روز سه‌شنبه (به وقت محلی) اعلام کردند که ارتش حدود ۱۰ هزار سرباز کمتر از حد تعیین شده برای سال مالی جاری خواهد داشت و چشم اندازها برای سال آینده ترسناک‌تر است.

جوزف مارتین معاون رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که امسال ارتش مجموع ۴۶۶ هزار و ۴۰۰ نیرو خواهد داشت که پایین‌تر از تعداد مورد انتظار (۴۷۶ هزار) است. بنابراین ارتش می‌تواند سال ۲۰۲۳ را با داشتن ۴۴۵ هزار تا ۴۵۲ هزار سرباز بسته به استخدام و حفظ نیرو به پایان برساند.

یکی از سخنگوهای ارتش آمریکا نیز در راستای ناکامی برای رسیدن به اهداف جذب سرباز، اعلام کرد که تنها دو ماه و نیم مانده به پایان سال مالی، ارتش فقط به ۵۰ درصد از هدف به خدمت گرفتن ۶۰ هزار سرباز جدید، دست یافته است. بر اساس این اعداد و روندها، این احتمال وجود دارد که ارتش تا ۱ اکتبر (۹ مهر) نزدیک به ۲۵ درصد از هدف خود را از دست بدهد و به گفته مارتین اگر کمبودها ادامه یابد، می تواند بر آمادگی ارتش تأثیر گذار باشد.

مارتین روز سه‌شنبه در یکی از کمیته‌های فرعی نیروهای مسلح مجلس نمایندگان این مسائل را ناشی از چالش‌های بی‌سابقه‌ای از جمله شرایط پسا کرونا و بازار کار دانست.

چالش ناکامی در جذب سرباز در ارتش ایالات متحده آمریکا در حالی است که این نهاد با کمبود نیرو نیز مواجه است و طبق چشم اندازهایی که ارتش این کشور برای ۵ سال آینده مشخص کرده در زمینه به خدمت گرفتن نیرو با گوناگونی مهارت و استعداد و حفظ آنها ناکام مانده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش آمریکا ارتش آمریکا سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه

مقامات محلی روسیه در منطقه کورسک اعلام کردند که در پی حمله ارتش اوکراین به مناطق غیرنظامی ۳ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه به چند روستا در این منطقه حمله کردند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف اوکراینی روستای کوزینو را بار دیگر بمباران کرد که در نتیجه آن یک زن کشته و یک نفر دیگر نیز به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

این مقام روس در ادامه افزود: یک پهپاد اوکراینی مهمات آتش‌زا بر بام یک خانه در روستای نیکولائف-دارینو در حومه سوژانسکی ریخت که باعث خسارت شدید شدید و یکی از ساکنان این خانه نیز بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه شنبه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی یف ماه ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی ها به شدت به آن دل بسته بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی یف گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه