Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب ، و با حضور دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان ، بریمانی معاون امور ورزش ، نیکخو مشاور مدیر کل و جمعی از رؤسای ستادی اداره کل ، از چند تن از ورزشکاران بانوی محجبه، به نمایندگی از جامعه‌‌ی ورزش بانوان استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  در ابتدای جلسه‌ ، دکتر رنگرز ضمن تبریک دهه‌ی امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم بعنوان بزرگترین عید شیعیان خاطرنشان کرد ؛ کنکاش در زندگی مولا امیرالمؤمنین علی (ع) بعنوان شخصیتی که تمام ویژگی‌های اساطیر را به صورت مجتمع در خود دارد ، به ما می‌آموزد و مسیرمان را ترسیم می‌کند که باید علی‌وار زندگی کرد ، اندیشید ، عمل کرد و مانند مولایمان در مسئولیت‌های خود امانتدار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رنگرز افزود ؛ نگاهی بر سیره‌ی مولی‌الموحدین علی (ع) در باب همسرگزینی ، درس مهم و قابل تأملی را از الگوی زن مؤمنه به همگان می‌آموزد. عفت ، پاکدامنی ، مستور و محجوب بودن از دیدگان نامحرم کور باطن ‌، و نیز متصف بودن به صفات کرامت به بینوا ، مسئولیت‌پذیری و ... را می‌نمایاند وی در بخشی دیگر از بیانات خود با گرامیداشت هفته‌ی عفاف و حجاب اذعان داشت ؛ مجامع ورزشی بانوان در دنیای امروز ، درست جایی‌ست که بویی از آزادی نبرده و حق شرکت بانوان را در بسیاری از رشته‌های ورزشی ممنوع یا محدود می کند ، اما مدال‌آوران بانوی ما در عرصه‌ی رقابت‌های بین‌المللی ، با رعایت حجاب برتر و پوشش اسلامی خود ، خط بطلان بر خدعه‌ی اغیار کشیدند و به همگان ثابت کردند که پوشش ، مانع٬ رشد نیست. دکتر رنگرز افزود ؛ آنان با رعایت پوشش اسلامی و حجاب بعنوان نماد فرهنگ دینی و باورهای اسلامی ، اعتقادات اصیل٬ خود را به نمایش گذاشته و در رقابت‌ها حاضر شده و اتفاقات بزرگ ، ویژه و خاصی را رقم می‌زنند. مدیر کل در خاتمه بیان داشت ؛ بنده بعنوان خادم ورزش ، بر خود فرض و تکلیف میدانم تا مراتب تقدیر و سپاس خود را از جامعه‌ی بزرگ و پر افتخار ورزش بانوان استان اعلام داشته و برای همه ورزشکاران و جوانان عزیز میهن اسلامی بالأخص دیار علویان ، تندرستی ، پیروزی و سربلندی در تمام مراحل زندگی مسئلت دارم .لازم بذکر است در این آئین ، از خانم‌ها خدیجه شریف‌نتاج ، مبینا علی‌نسب ، لاله صمدی و زهرا شیدایی به نمایندگی از جامعه‌‌ی بانوان ورزشکار استان مازندران ، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان مازندران حسن رنگرز عفاف و حجاب دکتر رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری