Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از جدایی دیبالا از یوونتوس، بیشتر شایعات حاکی از این بود که ستاره آرژانتینی یا به اینترمیلان یا تاتنهام خواهد پیوست. اما او در نهایت پیشنهاد تیم خوزه مورینیو را پذیرفت.

انتقال دیبالا به رم امروز رسمی شد. در این قرارداد بند فسخ هم قید شده و براساس برخی گزارشات، این مبلغ تنها ۲۰ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به این خاطر عجیب و غیرمنتظره است که در صورتی که دیبالا در فصل آینده در باشگاه رم بدرخشد، تیم‌های ثروتمند اروپایی می‌توانند به راحتی و با فعال کردن بند آزادسازی ۲۰ میلیون یورویی او را به خدمت بگیرند.

 باشگاه رم با انتشار عکسی جالب از انتقال دیبالا پرده برداشت.

ستاره آرژانتینی که در پایان فصل گذشته پس از ۷ سال از یوونتوس خداحافظی کرد با قراردادی ۳ ساله راهی رم شد.

این بازیکن البته قصد داشت راهی اینترمیلان شود و وقتی پیشنهادی بهتر پیدا نکرد به رم پیوست تا کیفیت و توانایی‌های خود را زیر نظر مورینیو دوباره اثبات کند.

مورینیو از دیبالا به عنوان مهره‌ای کلیدی برای پروژه این فصل رم نام برده است.

سال گذشته رم با اینکه به جمع ۴ تیم پایانی ایتالیا نرسید ولی توانست در لیگ کنفرانس اروپا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

برچسب‌ها یوونتوس اینترمیلان ژوزه مورینیو لیگ کنفرانس اروپا آ اس رم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوونتوس اینترمیلان ژوزه مورینیو یوونتوس اینترمیلان ژوزه مورینیو لیگ کنفرانس اروپا آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!

به گزارش ورزش سه ضربات پنالتی بازی جذاب ایرالکو و پرسپولیس در حالی به ضربات تک به تک رسید که تنها سه بازیکن دیگر باقی مانده بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشد. 

در واقع شاید احتمال از دست دادن پنالتی توسط امیری چپ پا با توجه سابقه این اتفاق از طرف او وجود داشت اما بازیکن دیگری هم برای جانشینی او نمانده بود. 

امیری هفتمین بازیکن پرسپولیس بود که پشت ضربه پنالتی رفت و غیر از او میلاد سورگی، مسعود ریگی  و محمد مهدی احمدی تنها نفراتی بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشده بود و شاید تنها گزینه برای جانشینی امیری در ضربه هفتم ریگی باتجربه بود که البته وقتی او تا ضربه هفتم پشت توپ نرفت یعنی پنالتی زن ماهری نیست. 

همچنین در حالی چپ پا بودن امیری به عنوان فکتی برای از دست دادن پنالتی مطرح می‌شود که علی نعمتی چپ پا پنالتی خود را گل کرد.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم