Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، اظهار داشت: شرکت‌های وابسته به شستا که در استان فعالیت دارند، عمدتاً شرکت‌های سودده و قدرتمندی هستند که در وضعیت اقتصادی استان تأثیر بسزایی دارند.

وی، فرسودگی صنایع و ماشین‌آلات را مهم‌ترین مشکل این شرکت‌ها عنوان کرد و خواستار اهتمام ویژه شستا به نوسازی این صنایع و افزایش بهره‌وری آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تغییر و تحول در مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه شستا هم‌راستا با سیاست‌ها و خط مشی دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: مدیریت استان آماده هرگونه همکاری برای رشد و بالندگی این شرکت‌ها و نقش‌آفرینی آنها در روند توسعه استان است.
 
وی با اشاره به مشکلات نیروگاه برق تبریز، بر توسعه و تکمیل ظرفیت این واحد و تحول در عملکرد آن تأکید کرد و خواستار اهتمام جدی شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید برق در استان شد.
 
خرّم همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری شستا در حوزه دامپروری در مناطق مرزی استان، گفت: با توجه به ظرفیت‌های آذربایجان شرقی، این حوزه مستعد سرمایه‌گذاری پایدار است.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی هم در این دیدار هدف از سفرهای استانی خود را بررسی فعالیت واحدها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا و امکان‌سنجی استفاده از ظرفیت‌های استانی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید اعلام کرد و گفت: معتقدیم که فضای سرمایه‌گذاری باید مبتنی بر مزیت‌ها و ظرفیت‌ها باشد و در غیر این صورت به نتیجه نخواهیم رسید.
 
ابراهیم بازیان افزود: بر همین اساس، توجه به سند آمایش استان‌ها در دستور کار است و در این راستا، هیأتی مرکب از هلدینگ‌های 9 گانه شستا، ظرفیت‌های استان‌ها را بررسی کرده و ضمن مذاکره با مقامات استانی، نتیجه کار خود را به تفاهم‌نامه‌ای میان شستا و استانداران تبدیل می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها، سند ارتباط و تعامل شستا با استان‌هاست، افزود: بخشی از این سند مربوط به توسعه فعالیت‌های موجود، بخشی برای فعالیت‌های جدید و بخشی هم برای کارهای ویژه‌ای است که شستا می‌تواند در استان انجام دهد.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی همچنین به ظرفیت‌های مناسب آذربایجان شرقی برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و از برنامه‌ریزی این شرکت برای نوسازی صنایع، تغییر و تحول در مدیریت واحدهای وابسته، افزایش ظرفیت تولید در حوزه صنایع دارویی و نوسازی و رفع آلایندگی نیروگاه تبریز خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نیروگاه تبریز تبریز استاندار آذربایجان شرقی شستا ابراهیم بازیان فرسودگی صنایع و ماشین آلات دولت سیزدهم ابراهیم رئیسی تامین اجتماعی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری ظرفیت ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی