Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت: طی مراجعه مردی ۴۰ ساله به پلیس فتا و اعلام اینکه پس از ثبت آگهی فروش یک دستگاه گوشی تلفن به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در یکی از سایت‌های آگهی محور، فردی با وی تماس گرفته و پس از توافق و مراجعه به درب منزل اقدام به خرید و ارائه یک رسید جعلی بانکی نموده که پس از چندین ساعت متوجه عدم واریز وجه و جعلی بودن رسید شده است، مراتب جهت تشکیل پرونده در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، موفق شدند متهم را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

وی افزود: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس ضمن اقرار به جرم خود اعتراف کرد جهت ناشناس ماندن از سیم کارت‌هایی با هویت جعلی استفاده می‌کرده است.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم با این شگرد اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۵ میلیارد ریال از ۸۰ نفر دیگر کرده است، گفت: شهروندان سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا رسید ساز جعلی کلاهبرداری پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان حجت‌الاسلام محی‌الدین مکارم شیرازی امروز جمعه ۷ اردیبهشت به سردار رادان ابلاغ شد، از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و اجرای طرح نور قدردانی و حمایت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان