Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این‌که از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۲۱ اثر به لحاظ فنی و موضوعی مورد تأیید قرار گرفت و به بخش داوری راه یافت، اظهار داشت: از این تعداد ۵۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: این آثار توسط هیئت داوران متشکل از ناصر فیض، عباس احمدی و مهدی پرنیان ارزیابی شدند که برترین‌های هر دو بخش «جرائم و آسیب‌های اولویت‌دار» و «دستگاه قضایی» در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نخستین جشنواره شعر طنز عدلیه «دادخند» با اشاره به این‌که این جشنواره در واقع یک رویداد ملی است، افزود: شاعران و طنزپردازان استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، قم، فارس، اصفهان، کرمان، البرز، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین، گیلان، خوزستان، مرکزی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، همدان، هرمزگان و یزد آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

پرنیان بیان کرد: در آیین اختتامیه جشنواره که یکشنبه دوم مردادماه، ساعت ۲۱ با حضور غلامعلی محمدی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مسئولان استان، هنرمندان، طنزپردازان و علاقه‌مندان در گذر فرهنگ و هنر یزد واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه مازاری‌ها برگزار می‌شود، برگزیدگان جشنواره معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزد هدف از برگزاری این رویداد ادبی را شکوفایی استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی مانا و اثرگذار با موضوع عدلیه برشمرد.

نخستین جشنواره شعر طنز «دادخند» به همت دادگستری کل استان یزد و مشارکت حوزه هنری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

استان یزد با وجود استعدادهای هنری و ادبی خلاق و توانمند به ویژه در حوزه شعر طنز و برگزاری محافل و انجمن‌های ادبی از جمله محفل طنز «قندشکن» که از سال ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم و ایجاد امید و نشاط اجتماعی در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده است، یکی از استان‌های فعال و اثرگذار در حوزه شعر و ادب و طنز در کشور به شمار می‌آید.

کد خبر 5543027

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل دادگستري استان يزد شعر عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی غدیر خم ایلام عکس استانها خراسان رضوی شعر طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی