Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برطرف شدن مشکل الحاق اراضی 75 هکتاری موسوم به علی آباد کلنگان به محدوده شهر اصفهان پس از 50 سال و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازوزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه درباره الحاق اراضی 75 هکتاری موسوم به علی آباد کلنگان به محدوده شهر اصفهان گفت: اراضی 75 هکتاری موسوم به علی آباد کلنگان از سال 1351 به مدت حدود 50 سال در اختیار تعاونی اتوبوسرانی شهر اصفهان و ارتش قرار داشت و الحاق این اراضی به محدوده شهر اصفهان در تاریخ 1397/06/05 در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب شده بود ولی به دلیل برخی ابهامات فنی و قانونی به مرحله ابلاغ نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خاطر کرد: با عنایت به سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان و در راستای پاسخگویی و تعیین تکلیف اعضای محترم تعاونی‌های مذکور، در جلسه‌ای که در تاریخ 1401/03/06 با حضور مدیر کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و مدیران ستادی و استانی موضوع مجدد مورد بررسی و راهکارهای قانونی برای ابلاغ مصوبه مذکور تبیین شد و در نهایت به استنادنامه 46838/320 تاریخ 1401/03/29 دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی الحاق این اراضی به شهر اصفهان نهایی شد و این مصوبه توسط استاندار محترم اصفهان برای اقدامات اجرایی به شهرداری ابلاغ شد.
مذنب در پایان تصریح کرد: در واقع این مصوبه به عنوان یکی از برکات سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت بوده و با الحاق این اراضی به محدوده شهر اصفهان بخشی از برنامه‌های قانون جهش تولید مسکن نیز محقق شده و تعداد کثیری از اعضای تعاونی های موصوف ان شاالله صاحبخانه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اراضی محدوده شهر اصفهان وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از انسداد ۳ مقطع از محورهای شریانی استان هرمزگان خبر داد.

محمد خزایی رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان امروز پنجشنبه(۱۳ اردیبهشت ماه) اظهار داشت: محور بندرعباس- حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ الی ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر مسدود بوده و کاربران جاده ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر تردد کنند.

محور بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳ از تاریخ ۱ خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر این محور مسدود بوده و در این زمان تردد از لاین برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه امکان پذیر خواهد بود.

محور بستک - لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر ۰ تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود