Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: ۷۰ درصد اقتصاد ورامین از بخش کشاورزی و دامپروری تأمین می‌شود و شهرستان ورامین ۸۰ درصد غلات ، ۴۰ درصد گوشت و شیر استان تهران را تولید می‌کند.

مجید درویشی ظهر چهارشنبه ۲۹ تیر ماه در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ورامین حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن و ۱۵۰ هزار اتباع وجود دارد و سرانه‌های موجود پاسخگوی نیازها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی با اشاره به اینکه چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی متعددی از ورامین در سطح بین‌الملل و کشور درخشیده‌اند، گفت: با وجود این درخشش‌ها فضای خدمت رسانی و حمایت به علاقه مندان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد اقتصاد ورامین از بخش کشاورزی و دامپروری تأمین می‌شود و این شهرستان ۸۰ درصد غلات ، ۴۰ درصد گوشت و شیر استان تهران را تولید می‌کند ، اضافه کرد: ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان است اما از زیر ساخت لازم برای صنایع تبدیلی و تکمیلی موجود نیست و اگر به زیر ساخت‌ها توجه شود، اتفاقات خوبی در سطح استان و کشور رقم خواهد بود.

فرماندار ورامین عنوان کرد: با وجود شهرت محصولات کشاورزی ورامین در حوزه تأمین آب کشاورزی مشکل داریم که اگر این مشکل برطرف شود، تمام ظرفیت تولیدی به همراه سرمایه گذاری جدید به میدان می آیند.

درویشی در خصوص بافت فرسوده ورامین بیان داشت: ۷۰ درصد شهرستان را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که باید در طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود و ۴۰ درصد مدارس موجود کاملاً فرسوده هستند و پاسخگوی نیاز ۵۵ هزار دانش آموز نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دامپروري کشاورزی ورامین کشاورزی و دامپروری ۷۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران