Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- جعفر سمیعی زفرقندی مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم تقدیر از غلامحسین بوذرجمهری راننده تاکسی امانت دار گفت: در راستای تمرین و ارج نهادن به رفتارهای مسوولانه و ترویج فرهنگ امانت داری، براساس مصوبه هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو، به منظور قدردانی از این راننده محترم تاکسی، از محل اعتبارات شخصی هیات مدیره، کمک هزینه سفر وی به همراه همسرش به عتبات عالیات پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که رانندگان تاکسی به عنوان پر تلاش ترین افراد در صنعت حمل و نقل عمومی و به عنوان مشتریان اصلی صنعت خودرو به شمار می‌روند افزود: گروه صنعتی ایران خودرو نیز به منظور ارج نهادن به سعه صدر و رفتار خیرخواهانه این شهروند مسوول علاوه بر کمک به تحقق آرزوی دیرینه اش، کارت طلایی ویژه‌ای برای تامین هزینه‌های خدمات پس از فروش تاکسی فعلی تا زمان نوسازی و تعویض خودرو در اختیار وی قرار خواهد داد.
سمیعی با بیان این که صنف رانندگان تاکسی امین مردم محسوب می‌شوند، تصریح کرد: توجه به این نوع رویکردهای دوستانه یک اصل اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود و بدون شک ترویج این نوع ویژگی‌های اخلاقی به بهبود سبک زندگی صحیح و سالم در جامعه کمک خواهد کرد.
غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی سمند هفته گذشته یک کیف حاوی مبالغ ارزی به ارزش حدود پنج میلیارد تومان را به صاحب آن بازگرداند که در کانون توجه رسانه‌ها و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.
وی به مدت ۱۳ سال راننده تاکسی روآ فعلی بوده و درخواست نوسازی آن را به اتحادیه تاکسیرانی ارایه کرده و در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو تلاش خواهد کرد تا نهایت همکاری با این راننده در راستای نوسازی تاکسی او را داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه ایران خودرو صنعت خودرو اتحادیه تاکسیرانی مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه گروه صنعتی ایران خودرو راننده تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است