Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ضرورت رفع مشکل اشتغال شهروندان، طبق دستور استاندار هرمزگان کارگروه ارزیابی و نظارت بر عملکرد جذب و اشتغال نیروهای بومی در صنایع به زودی تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، "دکتر محسن خاکی نهاد"   به همراه مدیران این حوزه، به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و خواسته های مردم استان بود، بیشترین درخواست های مردمی را در حوزه اشتغال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکی نهاد ، در حاشیه دیدارهای مردمی با بیان اینکه در حوزه این معاونت به درخواست‌ها و مطالبات اقشار مختلف شهروندان و مراجعان بررسی و پاسخ داده شد تأکید کرد: روز های سه شنبه هر هفته ملاقات چهره به چهره در راستای" اجرای سیاست های دولت مردمی به عنوان سه شنبه های پاسخگویی انجام و تعدادی از شهروندان مشکلات خود را مستقیم با استاندار و معاونین مطرح خواهند نمود و این موضوع به شکل مستمر در استانداری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های امروز مربوط به اشتغال بود، گفت: پیگیری لازم در این راستا انجام خواهد شد وی ضمن آگاهی از مشکلات شهروندان، دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع برنا هرمزگان ارزیابی و نظارت نیروهای بومی در صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور است و امیدواریم صادرات صنایع‌دستی که امروزه ۴۰۰ میلیون دلار است با یک جهش ۸۰۰ درصدی مواجه شود. - اخبار استانها -

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هر استانی زنجیره ارزش ابلاغی خود را دارد ولی به‌خاطر اینکه "صنایع‌دستی" اقتصاد هویت بنیان است می‌تواند در کنار زنجیره‌های ارزش اقتصادی، ارزش خود را در حوزه مردمی داشته باشد.

وی، صنایع‌دستی را مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور توصیف کرد و افزود: چون کودک و پیر و جوان و افراد دارای معلولیت و زندانیان می‌توانند نیروی کار صنایع‌دستی باشند. اقبال عمومی ما، همراهی تمامی استانداران در راستای تحقق زنجیره ارزش صنایع‌دستی است چرا که استان‌ها به خاطر حفظ هویت بومی خودشان باید صنایع دستی را در رأس امور خود قرار دهند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به موضوع تلاش برای صادرات صنایع‌دستی اشاره و ادامه داد: امیدواریم صادرات صنایع‌دستی در کشور افزایش یابد و میزان ارزآوری که امروزه 400 میلیون دلار است با یک جهش 800 درصدی مواجه شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن