Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: تمام افرادی که شش ماه از تزریق نوبت قبلی واکسنشان گذشته است، باید دز یاد آور را تلقیح کنند.

 

محسن فرهادی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ۱۵ مرداد طرح مدیریت هوشمند بر اساس دز یاد آور تغییر می کند و ارائه خدمات اجتماعی بر اساس دز یاد آور انجام می شود. طرح مدیریت هوشمند مقابله با بیماری کرونا چند ماه قبل در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بر اساس مصوبه آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به منظور عدم گسترش بیماری و چرخش ویروس کرونا در کشور، مقرر شده است که مردم دز یاد آور را تزریق کنند

او گفت: تمام افرادی که شش ماه از تزریق نوبت قبلی واکسنشان گذشته است، باید دز یاد آور را دریافت کنند.

او افزود: با توجه به افزایش میزان ابتلا به بیماری کرونا و بیشتر شدن تعداد بستری و مرگ و میر ناشی از واریانت زیرگروه امیکرون، تمام دستگاه ها و نهاد های مختلف برای جلوگیری از سهمگین شدن وضعیت بیماری اقدامات لازم را باید انجام دهند.

به گفته وی افرادی که مبتلا به بیماری کرونا شده اند، بین چهار تا شش هفته بعد از بهبود علائم می توانند اقدام به تزریق دز یاد آور کنند و مقررات قبلی در این خصوص پا برجا است.

او گفت: رعایت بهداشت فردی و زدن ماسک، همچنین تهویه مناسب در مکان های بسته و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به همراه تکمیل واکسیناسیون از جمله راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و گسترش این عارضه هستند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مدیریت هوشمند کرونا ، کرونا در ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیریت هوشمند کرونا کرونا در ایران بیماری کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد