Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:31:57 GMT

بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ سری ۹ وارد بازار شد!!!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۷۹۴۳

بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ سری ۹ وارد بازار شد!!!

تلویزیون ال جی مدل ۶۵UQ۹۰۰۰ به کیفیت تصویر ۴K و پردازنده α۵ Gen ۵ AI ۴K مجهز شده است... - اخبار بازار -

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UQ9000

تلویزیون ال جی مدل 65UQ9000 به کیفیت تصویر 4K و پردازنده α5 Gen 5 AI 4K مجهز شده است. تلویزیون اسمارت ال جی مدل UQ9000 به حالت فیلمساز و فرمت hdr 10 مجهز شده است و می‌تواند با سیستم عامل قدرتمندی که دارد امکانات هوشمند زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تلویزیون دستیارهای گوگل و الکسا مورد استفاده قرار گرفته است و شما به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید دستور دهید. شما می‌توانید برای مشاهده مشخصات و قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UQ9000 به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و این تلویزیون را با قیمت مناسب خریداری کنید. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم.

طراحی تلویزیون 4K ال جی مدل 65UQ9000

هر چند پردازشگر یک تلویزیون قویتر باید  قیمت تلویزیون هم به همان نسبت بالاتر میرود. در این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های صوتی و تصویری مختلفی مورد بررسی و توجه قرار گرفته است. تلویزیون هوشمند ال جی 65UQ9000 از ویژگی کنترل روشنایی و صدای هوشمند برخوردار است و می‌تواند امکانات گیمینگ خوبی برایتان ارائه دهد. تلویزیون UQ9000 از طراحی شیکی برخوردار است و به راحتی با هر دکوری هماهنگ می‌شود. قیمت تلویزیون ال جی در تلویزیون هایی که از طراحی لوکستری برخوردار هستند کمی بالاتر است و این موضوع در تلویزیون های OLED ال جی به وضوح قابل مشاهده است. اولین و مهمترین فاکتوری که هنگام خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد طراحی تلویزیون می‌باشد. پایه های تلویزیون 65UQ9000 از استحکام و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و برند ال جی در تولید این تلویزیون بالاترین متریال را از نظر کیفیت به کار برده است. در واقع به خاطر کیفیت ساخت بالا همواره محصولات برند ال جی جز با دوام ترین دستگاه‌ها شناخته شده است و تلویزیون 65UQ9000 نیز در سال 2022 تولید شده و حتی از قابلیت بازیافت بسته بندی برخوردار است. این محصول سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد و برای محیط‌های بزرگ و قدیمی فوق العاده محسوب می‌شود. پایه‌های تلویزیون 65UQ9000 از نوع پایه‌های دو شاخه می‌باشد که در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرد. در زیر این پایه‌ها شما می‌توانید ساندبار یا سیستم صوتی قرار دهید. حاشیه‌های اطراف تلویزیون به قدری کم است که حتی دیده نمی شود و صفحه نمایش بزرگتر از 65 اینچ است.

کیفیت تصویر تلویزیون 2022 ال جی 65UQ9000

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 65UQ9000 از کیفیت خوبی برخوردار است و یکی از تلویزیون‌های پرفروش برند ال جی شناخته شده است. قیمت تلویزیون ال جی سری 9 نسبت به قیمت تلویزیون سونی  سری 9 ارزانتر است و کیفیت قابل قبولی هم دارد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی محتواها را با رزولیشن گسترده نمایش دهد. شما بر روی صفحه نمایش 65 اینچ تلویزیون تمامی جزئیات را مشاهده می‌کنید و تمامی صحنه‌ها به صورت واقعی و طبیعی ارائه می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌ها در تلویزیون 65UQ9000 وجود پردازنده قدرتمند α5 Gen 5 AI 4K می‌باشد. این پردازنده کاملا پیشرفته است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت عالی و تحسین‌برانگیز نمایش دهد. یکی از مزیت‌های وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون این است که محصول به صورت خودکار نور صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به محیط اطراف تنظیم می‌کند و شما می‌توانید به راحتی با خیالی آسوده بدون اینکه تنظیماتی را انجام دهید بهترین تنظیمات را متناسب با محیط اطراف خود دریافت کنید. تلویزیون 65UQ9000 به معنای واقعی سینما را به خانه شما وارد می‌کند. این تلویزیون از حسگر حرکتی برخوردار است و وجود شما را در محیط اطراف خودش تشخیص داده و سپس می‌تواند متناسب با محل نشستن شما بهترین تنظیمات را انجام دهد. تلویزیون 65UQ9000 به فناوری Active HDR مجهز شده است و می‌تواند محتواها را به صورت هوشمند و با جزئیات بسیار بالایی برایتان ارائه دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 65UQ9000

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل UQ9000 علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده از ویژگی‌های منحصر به فردی در زمینه سیستم صوتی برخوردار است. این تلویزیون سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد و می‌تواند 20 وات توان صوتی را برایتان ارائه دهد. هر کدام از بلندگو‌ها ده بتوان صوتی دارد در این تلویزیون اسپیکر‌ها به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته است که امکان پرتاب صدا را به سمت جلو دارد. تمامی اسپیکر را در قسمت زیرین تلویزیون قرار گرفته است و می‌تواند صدا را با 20 وات توان صوتی برایتان ارائه دهد. این قدرت صوتی برای نیازهای عادی مناسب است اما شما می‌توانید برای اینکه تلویزیون سیستم صوتی بهتری داشته باشد از قابلیت Bluetooth Surround Ready استفاده کرده و سیستم‌های صوتی سازگار را بدون استفاده از سیم به تلویزیون متصل کنید. همچنین در صورت اتصال سیستم‌های صوتی سازگار صدایی که ارائه می‌شود با تلویزیون کاملاً هماهنگ است و در سراسر محیط منتشر می‌شود.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 2022 ال جی 65UQ9000

تلویزیون هوشمند ال جی مدل UQ9000 به امکانات و قابلیت‌های گیمینگ مجهز شده است و می‌تواند تنظیمات هوشمند بازی را برایتان انجام دهد. در این تلویزیون نسخه جدید سیستم عامل WebOS مورد استفاده قرار گرفته است و باعث شده است به دنیایی از امکانات دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن که به هر محتوایی که میخواهید دسترسی داشته باشید و آن را با کیفیت بالا مشاهده کنید. این محصول به هشدار ورزشی مجهز شده است و برای دوستداران ورزش گزینه بسیار فوق‌العاده محسوب می‌شود. زیرا شما می‌توانید به راحتی در هر زمانی به تمامی محتواهای ورزشی دسترسی داشته باشید. تلویزیون ال جی 65UQ9000 به دستیارهای صوتی مختلفی مجهز شده است و شما می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. این محصول قابلیت اتصال به گوشی هوشمند نیز دارد و امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها برخوردار است.

 

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UQ9000 سایز صفحه نمایش بزرگ دارد و به دستیارهای صوتی گوگل و الکسا مجهز شده است. این تلویزیون به کیفیت تصویر 4K برخوردار است و می‌تواند محتوای صوتی را با 20 وات توان صوتی برایتان ارائه دهد. می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون 65 اینچ ال جی تلویزیون ال جی قیمت تلویزیون مجهز شده تلویزیون 65UQ9000 شما می توانید داشته باشید کیفیت تصویر سیستم صوتی صفحه نمایش ال جی 65UQ9000 ال جی مدل پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود