Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:08:48 GMT

خرید از ارزان‌ترین سوپرمارکت شهر!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۸۰۱۲

خرید از ارزان‌ترین سوپرمارکت شهر!

شاید تا دو سال قبل وقتی صحبت از خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی و مایحتاج اولیه و روزمره می‌شد، اعتماد و تمایل چندانی به این نوع خرید وجود نداشت ... - اخبار بازار -

  شاید تا دو سال قبل وقتی صحبت از خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی  و مایحتاج اولیه و روزمره می‌شد، اعتماد و تمایل چندانی به این نوع خرید وجود نداشت تا اینکه با شیوع کرونا، انقلابی در سبک زندگی مردم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمایل برای عدم خروج از خانه و حفظ سلامت زمینه‌ساز آشنایی و ایجاد ارتباط مردم با خرید آنلاین شد.

اسنپ‌ مارکت تجربه متمایز خرید آنلاین

خرید آنلاین همواره با دغدغه و نگرانی‌های متعدد روبروست. دیدن محصول از نزدیک همواره یکی از مهم‌ترین نکات خرید آفلاین برای مشتریان است اما خرید آنلاین این روزها مزایای زیادی دارد که در رقابت با خرید آفلاین بی‌شک برنده خواهد بود.

چرا از اسنپ ‌مارکت خرید کنیم؟

9 دلیل برای انتخاب اسنپ‌ مارکت برای خرید محصولات سوپرمارکتی:

بیشتر بخرید، کمتر پرداخت کنید!

تا 50% تخفیف خرید همیشگی روی محصولات سوپرمارکتی، جشنواره‌ خرید اول ماه، سه‌شنبه‌ها پرتخفیف، کمپین‌های دوره‌ای و پایان خوش هفته بهانه‌ای است که اگر هر روز زمانی را در اینستاگرام می‌گذرانید هر روز سری هم به اسنپ‌مارکت بزنید. شاید محصولی که فردا به آن نیاز ندارید را بتوانید امروز با قیمت به مراتب پایین‌تر خریداری کنید.

راحتی چند منظوره!

ترافیک، جای پارک، صرف زمان و البته سختی حمل خرید از فروشگاه تا خانه مجموعه مشکلات خرید آفلاین است، حال تصور کنید در تابستان گرم در خانه نشستید، حداکثر در 15 دقیقه تمام خریدهای یک ماه را ثبت می‌کنید، دنبال جای پارک نیستید، از ترافیک و هزینه بنزین هم خبری نیست. زمان مناسب دریافت خریدها را ثبت می‌کنید و در زمان مقرر خرید را دریافت می‌کنید.

مقایسه کنید و بهترین کالا با بهترین قیمت بخرید!

نوسان قیمت در کنار قانون جدید قیمت‌گذاری مبنی بر خریدار و مصرف‌کننده بسیاری از مشتریان را گیج کرده است. این که کدام کالا را با چه قیمتی بخرند، کدام محصول قیمت مناسب‌تری دارد با وجود بی‌شمار برند و تولید کننده خرید را به شدت دشوار می‌کند در این بین خرید آنلاین از اسنپ‌مارکت این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا با فیلتر کردن دقیق کالا به تناسب دسته‎بندی و یا قیمت و تخفیف خریدی آسان داشته باشید.

 

ارسال حرفه‌ای

نگرانی بابت تاریخ مصرف، کیفیت و خرابی محصول در حین حمل نیز از دغدغه بسیاری از کاربران و مشتریان دنیای آنلاین است؛ اسنپ‌مارکت با درک این نیاز اقدام به راه‌اندازی و پیشبرد سرویس ارسال حرفه‌ای کرده است. تیم خرید در هایپراستارها حضور دارند تا با بررسی دقیق، کالای با کیفیت برای مشتریان ارسال شود، هم‌چنین ارسال مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی، لبنیات و سبزیجات همراه با بسته‌های یخ به منظور حفظ کیفیت حین حمل از ویژگی‌های سرویس ارسال حرفه‌ای اسنپ‌مارکت است. این یک سرویس عمومی، بدون نیاز به پرداخت وجه است.

مرجوع کنید!

اگر کالایی که سفارش دادید با آنچه دریافت می‌کنید متفاوت بود و یا با هرگونه مشکل مواجه بود، با تیم پشتیبانی تماس گرفته و مشکل را عنوان کنید. اسنپ‌مارکت خود را موظف به دریافت کالا و بازپرداخت وجه به حساب کاربری و یا حساب بانکی می‌داند. بنابراین از دغدغه‌های قدیمی بابت خرید غیرحضوری و آنلاین به راحتی مرتفع می‌شود. در صورتی که خرید شما با کدهای تخفیف جشنواره‌ها صورت گرفته باشد مشکلی در بازگشت وجه نیست؛ وجه کالا بدون کسر مبلغ و با قیمت درست به شما برگردانده خواهد شد.

تنوعی متمایز کالا

تنوع بیش از 7000 کالا در اسنپ‌مارکت این سرویس را به طور کل از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. شما با اسنپ‌مارکت از هایپراستارهای شهر خود خرید می‌کند و این یعنی شما نه از یک مارکت محلی که از یک فروشگاه بزرگ هایپراستار با انواع دسته‌بندی محصولات از لبنیات، محصولات پروتئینی، میوه و سبزیجات، لبنیات، خواروبار، تنقلات و نوشیدنی تا لوازم پلاستیکی و آرایشی و بهداشتی و ... امکان خرید دارید. تنوع در شهرهایی که دسترسی آسان به انواع محصولات کمتر است از اهمیت دو چندان برخوردار است.

قیمت‌گذار نیستیم اما تخفیف‌گذاریم!

تعیین قیمت هیچ یک از محصولات توسط اسنپ‌مارکت صورت نمی‌گیرد اما در تلاشیم تا با ارائه تخفیف‌های گسترده و دوره‌ای امکان خرید بیشتر با قیمت کمتر محصولات سوپرمارکتی و مایحتاج اولیه را برای مشتریان و مردم میسر کنیم.

 

 

همیشه و در هر زمان  

در هر ساعت از شبانه‌روز خرید کنید. اسنپ‌مارکت بازه‌های زمانی مختلفی را برای ارسال کالا تعریف کرده است. بنابراین نگران خرید کالا و دریافت سفارش نباشید. حتی نیمه شب خریدهای خود را ثبت و بازه زمانی مناسب را انتخاب کنید و با خیال زمان خود صرف سایر کارها کنید. خریدها در بازه زمانی تعریف شده به دست شما خواهند رسید.

هزینه ارسال

نگران پرداخت هزینه حمل نباشید، حداقل خرید ساده محصولات سوپرمارکتی با حداقل خرید بدون هزینه حمل برابری می‌کند، بنابراین خرید شما بدون پرداخت هیچ وجهی بابت ارسال خواهد بود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محصولات سوپرمارکتی خرید آنلاین اسنپ مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور