Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، در تاریخ 28 تیر ماه 1401 بخش پیشرفته ماموگرافی راه آسمان ، با حضور سفیر فوق العاده و تام الاختیار ژاپن در جمهوری اسلامی ایران افتتاح گردید.

طبق تفاهم نامه همکاری بین سفارت ژاپن و بنیاد نیکوکاران راه آسمان در راستای تأمین تجهیزات پزشکی پیشرفته مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان راه آسمان در اولین اقدام، منابع مالی یک دستگاه ماموگرافی پیشرفته به ارزش ۱۴۰ هزار یورو، از سوی مردم ژاپن و بخش همکاری های اقتصادی سفارت به بنیاد راه آسمان اهدا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم آیین افتتاح بخش پیشرفته ماموگرافی بنیاد راه آسمان که در سالن ابن سینای مرکز پزشکی هسته ای این بنیاد برگزار شد ابتدا احمد صدیقی، مدیرعامل بنیاد راه آسمان ضمن خیر مقدم، از این اقدام انسان دوستانه کشور و مردم ژاپن قدردانی کرد.

آقای دکتر محمد علی شریعت، عضو محترم هیات امناء و مدیر کمیته توسعه راهبردها، به تشریح استراتژی، چشم انداز و اهداف کلان بنیاد پرداخت.

سپس آقای آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن با سخنرانی کوتاه و دلنشین به زبان فارسی ، ضمن ابراز خرسندی از همکاری صورت گرفته بیان کرد : امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری دستگاه ماموگرافی ساخت شرکت فوجی ژاپن منجر به تشخیص بهنگام بیماری و کاهش میزان مرگ و میر ناشی از سرطان پستان در استان سمنان شود .

در ادامه خانم لیلا امیری از بیماران عزیز تحت پوشش و همراه ارجمند بنیاد راه آسمان ضمن اهدا هدیه به سفیر محترم ژاپن گفت : سرطان برای من نعمتی از سوی خداوند بوده تا با خانواده بزرگی به نام راه آسمان آشنا شوم که نسبت خونی با من ندارند و بفهمم مهربانی به وسعت آسمانهاست.
وی در خصوص اهدا دستگاه ماموگرافی از سوی مردم ژاپن افزود: با این اقدام انسان دوستانه به وضوح شاهد این هستیم که مهربانی حد و مرزی ندارد و مهربانی و همدلی وابسته به ملیت و نژاد نیست. از مردم ژاپن، سفیر و هیأت همراه و تمامی خیرینی که در کنار ما با این بیماری مبارزه می کنند سپاس گزارم.

در پایان ضمن اهدا لوح یادبود به سفیر ژاپن ، مرکز پیشرفته ماموگرافی راه آسمان واقع در بخش تصویربرداری بیمارستان سینا افتتاح گردید.

48

کد خبر 1653244

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان پیشرفته ماموگرافی بنیاد راه آسمان مردم ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)