Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:41:09 GMT

پیروزی PSG در ژاپن با گل جالب لئو مسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۸۲۴۶

پیروزی PSG در ژاپن با گل جالب لئو مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاروان پاری سن ژرمن با همه ستاره های بزرگ خود، چند روز قبل برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی کشور ژاپن شد. شاگردان کریستوف گالتیه امروز در هوایی بارانی و شرایط جوی دشوار، به مصاف تیم کاوازاکی رفتند و در نهایت در این دیدار به برتری 1-2 دست یافتند.

در دقیقه 33 این دیدار بود که لیونل مسی روی پاس تماشایی کیلیان امباپه در محوطه صاحب فرصت شد و بعد از دریبل دروازه بان کاوازاکی به توپ ضربه زد، اما توپ روی خط توسط مدافع حریف برگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ریباند اما ارسال اشرف حکیمی در گوشه سمت راست محوطه به یلونل مسی رسید و این ضربه فنی و تماشایی او وارد گوشه دروازه کاوازاکی شد. 

در دقیقه 58 این بار خوان برنات از سمت چپ حرکت کرد و با ارسال زمینی و دقیق خود کالیموندو را در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد تا این بازیکن به راحتی گل دوم را به ثمر برساند. در اواخر مسابقه یامورا موفق شد یکی از گل های دریافتی را جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند، اما در نهایت پاری سن ژرمن با همان نتیجه 1-2 به برتری دست یافت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم