Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مروتی گفت: این دسته از داوطلبان برای ثبت نام پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ۱۴۰۱ می‌توانند از روز سه شنبه یکم شهریور تا روز جمعه چهارم شهریور ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

وی در خاتمه گفت: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت نیاز می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از استادان مدرسان و گروه های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور و دیگر فرماندهان برگزار شد.

سردار محمد حسین حمیدی معاون تربیت و اموزش فراجا در این مراسم گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود معلم مهمان امروز و است و سازنده فردای کشور، اگر بتوانید انسانی مومن و درست کار تربیت کنید؛ این بالاترین نعمت است.

وی با اشاره اقدامات تحولی برای پرورش پلیس های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت گفت: بازنگری در سرفصل ها و برنامه های عملیاتی رده ها با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی، تبدیل دوره های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره های تخصصی مبتنی بر شغل و واکاوی و تحلیل عملیات های انتظامی با استفاده از خبرگان در مراکز اجرایی آموزش که در مسیر اجرا هستند.

حمیدی افزود: برنامه ریزی تحولی در فرآیند و محتوای دوره عالی با هدف تربیت سرمایه های راهبردی از جمله اقداماتی است که مستقیم با گروهای حامی این حوزه را هم بازنگری کنیم.

وی افزود: ارکان ترتبیت در اموزش فراجا به این شکل است که مربی همه کارکنان هستند، و در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می کنیم که در راستای بازنگری و به روز شدن آنها اقداماتی صورت گرفته است.

حمیدی با اشاره به آمار گروه های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و ۸ دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: همچنین ۲۷۷ هیات علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر ۷هزار و۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی گفت: پرورش پلیس های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه ها بر اساس آن شکل میگیرد.

کد خبر 6093808

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت