Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@20:06:49 GMT

صدای شهردار بوشهر هم از قبرهای لاکچری درآمد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۸۷۰۷

صدای شهردار بوشهر هم از قبرهای لاکچری درآمد

از نماینده ولی فقیه در استان می خواهیم روی موضوع هزینه قبور در امامزاده ها که گلایه مردم را در پی داشته است ورود کنند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه مردم نسبت به هزینه قبور اموات در امامزاده های بوشهر پیام های گلایه آمیزی به وی انتقال می دهند، گفت: قبرهای لاکچری در شان بوشهر نیست.

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از خلیج فارس؛ حسین حیدری در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: چرا باید در زمینه دفن اموات اینقدر تفاوت باشد؟ چه کسی ارقام 100 میلیون و 80 میلیون تومان را برای خاکسپاری اموات در امامزاده ها مشخص کرده است؟ شورای شهر باید با اداره اوقاف جلسه بگذارد و این تفاوت برداشته شود، چون قبر لاکچری در شان نظام اسلامی و مردم بوشهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه شهرداری هزینه بالایی در آرامستان جدید بوشهر در تنگک انجام داده و ایجاد راه دسترسی، فضای سبز و… در دست انجام و باید از این ظرفیت استفاده شود، ادامه داد: از نماینده ولی فقیه در استان می خواهیم روی موضوع هزینه قبور در امامزاده ها که گلایه مردم را در پی داشته است ورود کنند

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم گفت: برای برای اجرایی شدن ۱۰۰درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دیدار با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی استان و معاونین وی اظهار کرد:  جهاد دانشگاهی گلستان علی رغم اینکه یکی از جوان‌ترین نهادهای جهاد دانشگاهی در کشور است در زمینه علمی، پژوهشی و رصد مشکلات و مسائل استان دستاوردهای خوبی داشته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این استان علی رغم ظرفیت‌ها و ثروت‌های بزرگ خدادادی جزء استان‌های محروم و کم برخوردار کشور است، گفت: درآمد سرانه مردم گلستان کمتر از متوسط میانگین کشوری بوده و با رشد اقتصادی پنج درصدی در دولت سیزدهم درآمد مردم کمی بهبود یافت ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم، گفت: برای اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این دیداربا اشاره به اینکه استان گلستان را در زمینه گیاهان دارویی، دام سبک و سنگین و گردشگری اسب ترکمن مستعد پیشرفت و توسعه دانست و گفت: بنای جهاد دانشگاهی بر رفع مشکلات مردم است.

مسلمی نائینی تصریح کرد: در پارک‌ها می‌توانیم علاوه بر قرار دادن محلی برای پرورش استعداد دانشجویان با آموزش برندسازی محصولات، بازاریابی و تجارب‌سازی دانشجویان را برای کسب درآمد پایدار اماده کنیم.

وی با اشاره به شعار سال و مردمی‌سازی اقتصاد گفت: ما تولیدات علمی بزرگی در جهاد دانشگاهی داریم که باید با مشارکت مردم و استفاده از نقدینگی موجود در جامعه آن را تبدیل به محصول کرده تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور  در این دیدار با اهداء لوح سپاس از دکتر «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به عنوان استاندار برتر حامی دانش‌بنیان تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی