Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه تختی بازسازی می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: تمام تلاش مدیرعامل محترم پالایشگاه و باشگاه صنعت نفت آبادان میزبانی از مسابقات لیگ برتر است.

به گزارش سایت باشگاه نفت آبادان، احمد پارو روز چهارشنبه در بازدید مدیرعامل محترم پالایشگاه آبادان از ورزشگاه تختی این شهر گفت:

بازدید دکتر قیم به همراه مهندس بوذار و مهندس موسوی مسئول تعمیرات پالایشگاه نشانگر توجه ویژه وی به خواسته هواداران مبنی بر میزبانی تیم صنعت نفت از بازی های خانگی لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید دکتر قیم بر تسریع در روند بازسازی ورزشگاه تختی آبادان بیان کرد:

از روز جمعه هفته جاری پیمانکار مربوطه کار بازسازی را آغاز خواهد کرد و سعی می شود قبل از آغاز لیگ مجوز میزبانی بازی های خانگی کسب شود.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان افزود:

البته طی مکاتبات و رایزنی که با سازمان لیگ صورت گرفته قسمتی که در حال بازسازی است به صورت کارگاهی پوشانده خواهد شد و از قسمت های دیگر ورزشگاه برای ورود تماشاگران استفاده خواهد شد.

پارو بیان کرد:

تمامی مسائل ایمنی برای میزبانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مسابقات لیگ برتر و همچنین حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش مجموعه پالایشگاه و باشگاه صنعت نفت آبادان میزبانی از تیم های حریف در مسابقات خانگی بیست و دومین دوره لیگ برتر است.

اخبار داغ 

پیوستن شایان مصلح به کمپین مخالفت با گشت ارشاد مانع بزرگ برای انتقال گومیس به سپاهان اولین حضور روبرت لواندوفسکی در تمرینات بارسلونا / عکس ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای فصل 23-2022/ گزارش بیلد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان ورزشگاه تختی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان