Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا سرمربی استقلال قصد دارد از بال چپ فصل گذشته آبی ها در پست جدیدی استفاده کند

جعفر سلمانی احتمالا برای لیگ بیست و دوم در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، جعفر سلمانی بازیکنی است که فصل پیش در سیستم 3 دفاعه بال چپ استقلال بود و در بخش مهمی از فصل به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت.

با این حال ظاهرا ریکاردو ساپینتو قصد دارد از ابوالفضل جلالی در پست بال چپ یا مدافع چپ استفاده کند و به همین دلیل هم جعفر سلمانی یک خط جلوتر خواهد رفت و به خط آتش آبی ها اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که استقلال با مشکل نداشتن وینگر چپ روبرو است، به نظر می رسد ساپینتو با تغییر پست سلمانی قصد دارد این مشکل را حل کند هرچند که مذاکرات برای جذب محمد محبی همچنان ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

چرا باشگاه استقلال به جذب محمد نادری تمایل دارد؟

چراغ سبز جعفر سلمانی برای تمدید با استقلال

 

اخبار داغ 

پیوستن شایان مصلح به کمپین مخالفت با گشت ارشاد مانع بزرگ برای انتقال گومیس به سپاهان اولین حضور روبرت لواندوفسکی در تمرینات بارسلونا / عکس ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای فصل 23-2022/ گزارش بیلد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جعفر سلمانی بال چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد