Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:22:47 GMT

ضرب و شتم یک طلبه بخاطر نجات جان یک نوجوان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۸۸۶۶

ضرب و شتم یک طلبه بخاطر نجات جان یک نوجوان

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، حجت‌الاسلام مهدی فخارپور روز چهارشنبه ۲۲ تیر برای ورزش صبحگاهی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس مراجعه کرده بود که متوجه می شود که چند نفر از اراذل و اوباش به یک پسر جوان حمله کرده و در حال ضرب و جرح وی با قمه و چوب هستند.

او از آنها می خواهد پسر نوجوان را رها کنند و سعی در نجات نوجوان می کند ولی اراذل و اوباش وی را هم هدف ضربات قمه و چاقو قرار دادند که بر اثر ضربه بطری شیشه به چشم راست و ضربات چاقو و قمه به پیشانی و دست زخمی و روانه بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضاربان دقایقی بعد بلافاصله با یک خودرو از مهلکه گریختند، اما شماره خودروی آنان توسط یکی از حاضران در پارک یادداشت شده و از همین طریق روز گذشته متهم اصلی توسط ماموران انتظامی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور در منزل این طلبه فداکار از او عیادت و دلجویی کردند.

مهدی فخارپور هم با وجود آسیب جسمی ناشی از ضربه بطری شیشه به چشم راست و ضربات چاقو به پیشانی و دست، با گلایه از نحوه ثبت گزارش حادثه توسط مامور کلانتری، گفت: متأسفانه شرح ماوقع در گزارش کلانتری نیامده بود و در پرونده پزشکی بنده علت جراحات شرکت در نزاع درج شده است، در حالی که شاهدان عینی علت جراحات را اعلام کرده بودند.

وی ادامه داد: نجات جان یک انسان به قدری اهمیت دارد که خداوند آن را معادل جان همه انسانها می داند و بنده از این که این توفیق را داشتم خداوند را شاکر هستم. و فرقی هم نمی کند تیپ و قیافه کسی که به او خدمت می کنیم چگونه باشد.

فخارپور اظهار کرد: هر چند بنده به وظیفه دینی و انسانی خود برای نجات جان یک نوجوان عمل کرده ام اما حمایت و همراهی ستاد، مایه دلگرمی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه نوجوان ستاد امر به معروف مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات