Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این طرح با همکاری موسسه های فرهنگی و هنری و نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بهره گیری از ظرفیت هنرمندان همه ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت تحکیم بنیان خانواده اجرایی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مراسم افتتاح این طرح گفت: همگرایی مسئولان شهرستان عنبرآباد موجب انگیزه در مجریان طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام مسلمی مهنی اظهارداشت: طرح های کاهش آسیب های اجتماعی به ترویج سبک زندگی اسلامی می پردازد که اینک در تمامی شهرستان های جنوبی کرمان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: توجه به آسیب های اجتماعی یکی از رویکردهایی مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است لذا بر همین اساس ادارات کل نیز توجه ویژه به این مهم دارند.
مسلمی مهنی تصریح کرد: بنا داریم با توجه به شرایط و نیاز شهرستان ها، طرح های ارائه شده با برنامه های کارآمد و مناسب برای مردم اجرا شوند.
وی با تاکید بر اینکه میزان تأثیرگذاری هنرمندان، طنزپردازان، شاعران و دیگر اقشار نخبه جامعه در بیان و ارائه راهکار با هدف رفع بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار پررنگ‌ است، عنوان کرد: تمامی موسساتی که طرح کاهش آسیب های اجتماعی ارائه کرده اند از ظرفیت هنرمندان در همه زمینه ها استفاده می کنند.
این مسئول افزود: زوایای پنهان بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، قانون گریزی و ... را می‌توان بخوبی و با استفاده از زبان هنر به جامعه نمایان ساخت.
مسلمی مهنی اولین قدم در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را همگرایی و هم افزایی دستگاه ها دانست و گفت: تنها با همراهی و فعالیت های بین بخشی و برون سازمانی هماهنگ فی مابین دستگاههای اجرایی می توان به نتیجه مطلوب تری برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی رسید.
به گفته وی طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به عنوان پایلوت در روستاهای حجت آباد، خضرآباد، دوساری، یوسف آباد، عبدل آباد و همچنین کنارصندل برگزار می‌شود.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان آسیب های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان جیرفت کاهش آسیب های اجتماعی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است

حسن ناهیدی عصر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده و شورای اجتماعی خراسان شمالی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، بر ضرورت ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی شود.

حسن ناهیدی تصریح کرد: هر چقدر ریشه‌یابی و شناخت آسیب‌ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب‌ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه باشد.

ناهیدی با تاکید بر نقش آفرینی بانوان خراسان شمالی در تمام عرصه‌ها و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری و مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت‌های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 6093601

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی