Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ناکامی پرسپولیس در جذب یک مهاجم خارجی باعث شده هواداران پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه موضع گیری کنند.
به گزارش آریا، پرسپولیس روزهای اولیه نقل و انتقالات را بسیار خوب شروع کرد اما در ادامه کار، این تیم دچار وقفه در مسیرش شد و به علت مشکلات مختلف از جذب مهاجم مناسب خارجی یا ایرانی بازمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که امسال مردانی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر را جذب کرده است، مشکلات خود را درون دروازه، خط دفاع و خط میانی رفع کرده اما در خط حمله این تیم دچار مشکل است و هنوز نقص مهم پرسپولیس در این عرصه رفع نشده است.
پرسپولیس در صورتی که نتواند مهاجم خارجی خوب به جمع یاران خود اضافه کند، در آستانه شروع لیگ فوتبال کشورمان باید با همان نفرات باقی مانده قبلی شامل مهدی عبدی، شرزود تمیروف و حامد پاکدل بسازد و البته از نفراتی مثل وحید امیری و مهدی ترابی هم در خط حمله بهره ببرد، درست مثل فصل گذشته! پرسپولیسی ها نقل و انتقالات را خوب آغاز کردند اما در ادامه کار متوقف شدند و حالا باید هرچه زودتر یک مهاجم به خدمت بگیرند.
سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل نساجی به نتیجه تساوی 3-3 رسیدند که یحیی گل‌محمدی در این بازی تقریبا به تمام بازیکنان اصلی و ذخیره خود میدان داد و آنها را تست کرد. نکته مهم اینکه کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، حامد پاکدل و وحید امیری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند تا یحیی ملزم به استفاده از بازیکنان جوان خود شود. او تقریبا نیمی از ترکیب خود در 50 دقیقه پایانی بازی را به بازیکنانی که نامشان هرگز در مسابقات رسمی مطرح نشده، اختصاص داد.
از میان بازیکنان مصدوم پرسپولیس، وحید امیری تنها کسی است که به شروع لیگ برتر نخواهد رسید تا یحیی گل‌محمدی از همین حالا به فکر استفاده از یک مدافع چپ دیگر تا زمان بازگشت او باشد. به نظر می‌رسد محمدمهدی احمدی، بازیکن کوتاه قامت اما تلاشگر، بازیکنی است که برای این پست در نظر گرفته شده و علی جودکی جوان، تنها رقیب اوست.
نکته ترکیب این است که برخلاف معمول، یک هافبک دفاعی در مقابل مدافعان حضور دارد و در غیاب کمال، این سروش رفیعی است که با سرلک زوج تشکیل داده و به عنوان مهره هجومی و بازیساز، در ترکیب نقش آفرینی می‌کند. این نقشی است که پیش‌تر بشار رسن عراقی بر عهده داشت. همچنین با توجه به حضور عناصر هجومی به عنوان هافبک کناری، محمد عمری در ترکیب اصلی باقی نخواهد ماند و جای خود را به سیامک نعمتی، مهدی ترابی، امید عالیشاه یا حتی وحید امیری خواهد داد. به نظر می‌رسد ترابی اولویت اول یحیی باشد.
این در حالی است که خط حمله پرسپولیس معادلات جالبی دارد؛ روز گذشته زوج عبدی - تمیروف در خط حمله حضور داشتند اما امکان دارد یحیی در بازی‌های رسمی یکی از هافبک‌های خود (احتمال بیشتر ترابی) را به عنوان مهاجم سایه کنار یکی از مهاجمان هدف خود قرار دهد که در این صورت یک مهاجم بیشتر روی نیمکت خواهد داشت.
پرونده کریم انضاری فرد و باشگاه پرسپولیس به سرعت هرچه تمام تر بسته شد. در حالی که بسیاری از رسانه ها و همین طور افراد در فضای مجازی از جذب کریم انصاری فرد خبر داده اند، باید اعلام کرد پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شده است. انصاری فرد که از باشگاه هایی چون استقلال، تراکتور و پرسپولیس پیشنهاد داشته تمام پیشنهادها را رد کرده است. او در مذاکره با استقلالی ها تاکید کرده که پرسپولیسی است و در جواب پاسخ پیشنهاد باشگاه تراکتور نیز پاسخ منفی داده است.
به هرحال همانطور که می دانید همسر انصاری فرد یونانی است و او قطعا به دنبال آن است تا در همان یونان فوتبال خود را ادامه دهد. جالب این که انصاری فرد در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس نیز ضمن تشکر و عذرخواهی از این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. به هرحال تمایل او ادامه کار در یونان است و بی تردید با توجه به سابقه خوبی که دارد، چند تیم خواهان حضور او هستند. به هر روی پرونده حضور او در پرسپولیس بسته شده است.








منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مهاجم مناسب خارجی وحید امیری انصاری فرد خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شروین بزرگ در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی افزود: وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که چهار بر دو عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد: هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

منبع: تسنیم

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد به تسنیم گفت: خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من ۱۲ گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

انتهای پیام /

کد خبر 748423

دیگر خبرها

  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند