Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:13:53 GMT

آغاز گازرسانی به فاز2 شهر قشم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۵۵۸

آغاز گازرسانی به فاز2 شهر قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از  قشم، عصر امروز این تفاهم‌نامه بین افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فؤاد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان به امضا رسید.

بر اساس شرایط مندرج در این تفاهم‌نامه، شرکت گاز استان هرمزگان نسبت به طراحی، تهیه کالای اختصاصی، اجرای عملیات مکانیکال، تست شبکه و تزریق گاز به شبکه گازرسانی آب‌شیرین‌کن قشم اقدام می‌کند تا روند تولید در این بخش با هزینه کمتری همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین گاز شهرک صنعتی طولا به‌منظور دستیابی صنایع جزیره به سوخت ارزان و کمک به افزایش روند تولید، تا دو هفته آینده و گازرسانی به مجتمع‌های خدماتی روستاهای دفاری، حمیری و کابلی که بهره‌مندی روستای اطراف از این خدمات را به همراه خواهد داشت، از مفاد دیگر تفاهم‌نامه است.

پروژه گازرسانی به شهر سوزا، شهرک صنعتی و روستاهای اطراف این شهر نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ محقق شده و در گام بعدی و به‌منظور بهره‌مندی همه ساکنان جزیره از خدمات رفاهی، شهرهای لافت، طبل و رمکان و روستاهای اطراف این شهرها در لیست پروژه‌های گازرسانی قرار دارند.

با توجه به اجرای خط انتقال ۳۰ اینچ بندرعباس به قشم توسط شرکت گاز استان هرمزگان، این شرکت به‌منظور تسریع اجرای خط برای تامین پایدار خوراک گاز صنایع پتروشیمی و نیروگاه‌ها، برابر برنامه زمان‌بندی و طرح جامع نفت و انرژی اقدام می‌کند.

به گزارش فارس، فرآیند لوله‌کشی شبکه گازی تا مرحله علمک گذاری برای خانوارها هیچ هزینه‌ای دربر نداشته ولی در مرحله دریافت انشعاب، نصب کنتور و لوله‌کشی داخل منازل برعهده مصرف‌کنندگان می‌باشد.

در همین زمینه و به‌منظور تسهیل درروند اقدامات ساکنان، شرکت گاز آماده ارائه معرفی‌نامه به چند بانک عامل جهت دریافت وام‌های کم‌بهره به متقاضیان می‌باشد.

انتهای پیام/88074

منبع: فارس

کلیدواژه: جزیره قشم شهر قشم گازرسانی شهر قشم سازمان منطقه آزاد قشم شرکت گاز استان هرمزگان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود