Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:35:41 GMT

۱۴ سری جهزیه به زوج‌های جوان گناوه اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۷۱۱

۱۴ سری جهزیه به زوج‌های جوان گناوه اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای ترویج ازدواج آسان و پایدار و کمک به خانواده‌های نیازمند، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم و در این روز بزرگ ۱۴ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند در مصلی جمعه اهدا شد.

ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۰۰ میلیون ریال و شامل فرش، اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس آشپزخانه، پتو و جاروبرقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جهیزیه‌ها با کمک خیرین نیکوکار تهیه شده است و به زوج‌های جوان که تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی نیستند و توسط مؤسسه شناسایی و معرفی شده‌اند اهدا شد.

همچنین به این مناسبت ۲۰۰ بسته معیشتی هر بسته به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

معصومه اسد پور مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت‌های مختلف کمک‌هایی را به خانواده‌های نیازمند، زنان بی سرپرست، زوج‌های جوان تحت حمایت مؤسسه داشته‌ایم و در راستای ازدواج آسان نیز فعالیت‌های مختلفی مانند کلاس‌های مشاوره، اهدا جهیزیه و کمک به زوج‌های جوان را در برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف اجرا کرده است.

وی گفت: از همه کسانی که از لحاظ مالی توانایی کمک به همنوعان را دارند درخواست می‌کنیم این مؤسسه را برای یاری رساندن بیشتر به همنوعان نیازمند یاری کنند.

کد خبر 5543264

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه مصلی جهیزیه عروس عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی خراسان رضوی غدیر خم اردبیل ایلام زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد

«وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری